Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1788
Hei, jeg lurer på om noen her har erfaring eller vet noe om betalingsløsninger via mobil sm kan opereres fra både norge og andre land. Tenkte http://www.infoplus.no kunne være en passende måte og gjøre dette på, men er det noen som vet noe om ifopluss og måten det gjøres på. Har dere tips eller triks så kan dere bare spytte ut med det
Rattus Norvegicus
pr0cyon's Avatar
Les den viktige meldingen som står med gul skrift øverst på siden. De har ikke fått betalt av tjenesteoperatørene og risikerer konkurs akkurat nå, så du bør se etter en annen leverandør.
Sitat av pr0cyon Vis innlegg
Les den viktige meldingen som står med gul skrift øverst på siden. De har ikke fått betalt av tjenesteoperatørene og risikerer konkurs akkurat nå, så du bør se etter en annen leverandør.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig her, den siden er ikke til å stole på. Men jeg har erfaring innenfor dette, så send meg en pm viss du vil prate om det.
Sikkerhetsklarert
luup.no driver med slikt. Skulle vist kunne betale på tvers av land og slikt med mobil"bank". Var på jobb intervju der for noen år siden, virket veldig kult, men da hadde de ikke åpnet for dette her til lands. Vet ikke hvordan det ligger ann nå.
Trådstarter
Takker får svar, men det her mere til bruk for og betale en ekstra service til et spill.
Feks; Send sms: AD "username" til 2504 og da blir det trekt 20 Nok fra mobil saldoen hannes.
http://payex.no/bedrift/onlinebetali...er/mobilhandel burde vel kunne være en løsning?
sjekk ut Fortumo, skal funke greit.
Anbefaler sendega.no på det sterkeste :P
Sitat av haxxor Vis innlegg
Anbefaler sendega.no på det sterkeste :P
Vis hele sitatet...
di var veldig dyre, skal bare mangle at dem ikke funker til disse prisene.

etablering 900kr + 1250 + 200 +3500 = 5850 i etbalering,
så er det 300kr+ 60kr + 300kr =650kr i mnd

Det er for api + 1stk kodeord + betaling.
Sist endret av ranvik; 19. august 2010 kl. 16:48.
Fortumo er gratis
Eurobate funker fint. Skvis dem litt så slipper man raskt etableringskostnadene, månedlig pris er 300+mva.