Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 842
når jeg kobler inn ipoden min til pcn, kommer det opp sånn der valg-greie over hva jeg skal gjøre; spille av elementene i vlc eller åpne mappe, eller ikke gjøre noen ting. den kobler seg ikke til itunes.

hva skal jeg gjøre?

har oppdatert programvaren itunes, men det burde vel ikke skape problemer for ipoden og lastinga på den liksom?
Om du har XP, så må du ha service pack 2 eller høyere for at den skal fungere i itunes..
jeg har service pack 3, og har ikke hatt noen problemer med det før jeg installerte det heller. det er først nå det begynte.
nå har jeg sletta itunes og lasta det ned på nytt, installert og alt, men fortsatt umulig å koble til. har gjort flere av tinga som står at skal gjøres på hjemmesida til apple, men ingenting funker.
Prøvd å sette iPod i restore-tilstand?
hvordan gjør man det?
synkroniserer den seg ikke automatisk, eller oppdager ikke itunes den i det hele tatt?
itunes oppdager den ikke i det hele tatt.
Restoretilstand på iPoden er vel at du holder den runde knappen i midten og play-knappen inne samtidig en liten stund.
hva hjelper det for? skjer ingenting her.
Du kan alltids bruke noe anna enn iTunes til ipoden din.
mulig det, men siden jeg har 1300 sanger på ipoden min atm, blir det bare stress å bytte ut i et nytt bibliotek om jeg skal bruke f.eks. wmp til å synkronisere med.

.. eller?