Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 5394
Burde man se American Horror story viss man er lettskremt?
Sist endret av Veggen; 27. august 2014 kl. 19:52.
Ja! Bare se det med noen andre. Den første sesongen er den værste, etter det blir det mindre skummelt. Jeg er selv ganske lettskremt, men American Horror Story likte jeg utrolig godt Anbefales på det sterkeste.
Sesong 1 er ok.

Sesong 2 er magisk!!! noe av det beste jeg har sett på lenge.

Sesong 3 er piss!
Helt enig med Fritjoflam, sesong 2 er fantastisk. Verdt å nevne at hver sesong har nytt plott, med nye karakterer og alt
Min favoritt var sesong 3, så sesong 2 og deretter sesong 1. Men jeg likte alle godt. Ingen av dem er skumle, bare creepy og rare.
Noe av grunnen til at jeg syntes sesong 2 og 3 var mindre skummel er fordi serien bruker de samme skuespillerne i alle sesongene, men nye karakterer. Jeg følte at jeg ble litt "kjent" med dem. Forresten så er det planlagt en sesong 4
1 og 2 er best.

Syns 3ern var noe herk. Det startet interessant men så virket det som de hadde dårlig tid og rusha gjennom hele greia. Syns de gode skuespillerne fikk alt for små roller osv ://

Men er ikke så skummelt. Eneste jeg syns er scary er musikken i starten. Husker vennen min hadde glemt å advare meg om den og når jeg satt alene på rommet klokken ett på natten og slo den på så ble jeg vettskremt
Håper ikke S4 har samme humor-esque greier som coven. Det skal tydeligvis være sirkus eller karnival, så hvis du har klovneskrekk burde du kanskje styre unna
Sesong 1 var bra, men sesong 2 var så kjedelig at jeg slutta ca midt i sesongen. Aldri sett 3
Sesong 1 var knall.
Sesong 2 var mulligens det kjedeligste jeg har sett på tv på en god stund.
Sesong 3 var en skikkelig girl power sesong, men jeg likte den, bryter totalt med de to andre sesongene, er spent på hva de finner på i sesong 4
Trådstarter
37 3
Da begynner jeg å se American Horror story
Jeg syns sesong 1 var veldig bra. Syns også det var dritskummelt til tider, men det er klart det ble litt lettere etterhvert som man ble kjent med huset.

tror egentlig jeg holder meg unna de andre sesongene
Sist endret av HELEflaska; 25. mars 2014 kl. 16:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Personlig mislikt jeg både sesong 1 og 3 av serien.

Sesong 2 var min favoritt på grunn av Sarah Paulson, James Cromwell, Lily Rabe og Zachary Quinto sine roller. For å ikke nevne en litt sprø gjesterolle av Ian McShane som drapsglad nisse.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Syns første sesong var merkelig. Vil nesten anbefale å starte på andre sesong.
Sesong 1 var grei, men litt kjedelig. Sesong 2 derimot var spennende. Likte karakterene og historien.
Går fint å se det selv om du ikke vanligvis ser skrekkfilmer.