Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 633
Installerte denne spilleren i min BMW E39. Når jeg skulle teste den, så var det eneste jeg kunne gjøre å spille musikk fra CD. Fikk ikke til å koble til mobilen med bluetooth, og fikk ikke til å bruke AUX eller USB. Fikk heller ikke til å gjøre om på noen innstillingene, og GPS'n er heller ikke optimal.

Nesten alt er "grået" ut. Går ikke an å trykke på det.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Det kan være mye, er den koblet til håndbrekket? Hvis ja, sett på brekket, hvis nei, så må du koble om håndbrekk-ledningen bak til konstant.

Er dette i en ny bil?

Mest sannsynligvis pga håndbrekkfunksjonen som slår inn
Sist endret av Fleff; 5. april 2012 kl. 17:38.
Trådstarter
Det er en 2001 modell.

Har ikke koblet til håndbrekk kabelen nei. Trodde det bare var nødvendig å koble den for å kunne se video jeg. Har ikke koblet den før.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Nokså sikker på det er den som gjør det da, enten fordi den er oppdatert, eller fordi den er resett til default om du har koblet den av strøm en periode.
Husker ikke helt, men jeg tror trikset er å jorde den håndbrekk kabelen. Da blir som om brekket er på hele tiden
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Korrekt Executer, det tar 2 min sålenge du vet hvilken kabel det er. i Ditt tilfelle er dette Beige med sorte striper på.

Edit: Du kan oppleve noe småtrøbbel med navigasjonen om du har konstant brekk på, da den vil at du skal begynne å kjøre litt, så ta på/av brekket noen ganger.
Sist endret av Fleff; 5. april 2012 kl. 18:03.