Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1145
Fattern trenger ny telefon. Eneste kravet er at den er veldig god på epost.

Vi har sett litt på HTC touch HD, men jeg er litt skeptisk når det gjelder htc og disse styrepinnene. Hva er vits med touchskjerm når man må begynne å trykke på små knapper med en pen?

Et alternativ er også Samsung I8910 Omnia HD.

Også har vi iPhone? Får selv en i posten ganske snart, så han skal prøve den og sjekke om han liker å skrive på skjermen. Har hørt at den er god på e-post

Men uansett, har dere noen tips/erfaringer med noen mobiler med god e-post funksjon? Spiller ingen rolle hvilket merke det er, eller pris.
Sist endret av mo3; 14. august 2009 kl. 13:36.
Nokia N97, bade touch og vanlig tastatur, veldig bra paa Epost.


Sorry har ikke norske bokstaver her.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Vil påstå at iPhone sin e-post funksjonalitet er glimrende. Støtter mottak av vedlegg (pdf, doc, xls, ppt, html..), støtter sending av bilder og video, støtter full kompatibel html5 rendring (via WebKit).
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Får iphone imorgen så får teste da. kanskje han også tar en . N97 notert

Edit: Tror ikke han har lyst på Sony ericsson, så da blir det alt uten om det.
Sist endret av mo3; 14. august 2009 kl. 14:33.
Har nettopp kjøpt en Nokia N71. Utrolig god på e-post! Innboksen er kun ett klikk unna (Egen e-postknapp). Enkelt å sette opp, og mobilen gir fra seg et lite pip hver gang jeg får e-post

Telefonen har ikke touch-screen, men har fult qwerty-tastatur. Digger den

EDIT: bilde

http://3.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SWRlPjt6ozI/AAAAAAAAD7k/W1AB8MA5b3U/s320/Unlocked+Nokia+E71.jpg

Har forresten kommet i en oppgradert utgave nå, E72, men usikkert om denne kommer til Norge
Sist endret av Toak; 14. august 2009 kl. 14:38.
Jeg har ikke så mye erfaring med andre telefoner enn min iPhone.
Er veldig fornøyd med e-post funksjonen og alt annet på den
mo3
Meddlemm
Trådstarter
n71 så ikke så ille ut.
Om han er komfortabel med touch screen så ville jeg anbefalt Iphone.
Har selv hatt telefonen i 1 år, og er strålende fornøyd med både e-post funksjoner og alt annet på telefonen.
mo3
Meddlemm
Trådstarter
høres bra ut. Oppdaterer imorgen om han likte eller ikke likte touch screen
E75 er også et greit alternativ.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Da er det tide på ny mobil. Noe forslag? Touch med tastatur går gjerne. Gjerne en slik businessmobil. Trenger litt hjelp siden jeg sluttet å følge med på mobilmarkedet etter at jeg kjøpte iPhone
Sist endret av mo3; 6. juli 2010 kl. 15:54.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Da er det tide på ny mobil. Noe forslag? Touch med tastatur går gjerne. Gjerne en slik businessmobil. Trenger litt hjelp siden jeg sluttet å følge med på mobilmarkedet etter at jeg kjøpte iPhone
Vis hele sitatet...
HTC Desire eller Samsung Galaxy S, du finner ikke bedre Android mobiler, og jeg vil si at de er de beste mobilene på markedet nå.
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Sitat av SemiColon Vis innlegg
HTC Desire eller Samsung Galaxy S, du finner ikke bedre Android mobiler, og jeg vil si at de er de beste mobilene på markedet nå.
Vis hele sitatet...
Der fattern kjøper sine mobiler, så anbefalte de også Galaxy , så da blir det vel kanskje den
Sist endret av mo3; 6. juli 2010 kl. 16:02.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Der fattern kjøper sine mobiler, så anbefalte de også Galaxy , så da blir det vel kanskje den
Vis hele sitatet...
Ja, bare husk at det må være S. Selv så hater jeg designet på mobilen og TouchWiz, men den har en syk GPU og CPU som ingen kan måle seg med, hverken iPhone eller andre telefoner. Råder deg til å prøve ADW Launcher eller LauncherPro hvis du ikke liker TouchWiz
mo3
Meddlemm
Trådstarter
det er ikke jeg som skal ha mobilen, men fattern. Får se hva det blir : )
Har vært veldig fornøyd med min Nokia N71! Knalltelefon, selv om prisen kunne vært bedre.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Når det gjelder exchange integrasjon o.l finner jeg Windows Mobile 6.5 bra nok i lange baner, og det faktum at det følger med styrepinner betyr ikke nødvendigvis at du må bruke de.

Har selv ikke brukt pinne på noen av mine touchtelefoner (fra SE P900 -> HTC Touch Pro II).
Sitat av mo3 Vis innlegg
Da er det tide på ny mobil. Noe forslag? Touch med tastatur går gjerne. Gjerne en slik businessmobil. Trenger litt hjelp siden jeg sluttet å følge med på mobilmarkedet etter at jeg kjøpte iPhone
Vis hele sitatet...
Er det ikke bare å selge han din 3gs ? :P

Den har jo meget bra e-post funksjon =)
blackberry er kjent for sine gode epost støtte på sine telefoner, vil tatt og sitt litt på det
SItter selv og vurderer blackberry storm eller blackberry pearl3g