Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 667
Heisann!

Har da ein S4 og har hatt den siden den kom ut uten problemer og er strålende fornøyd
men på S3 kunne sjå kin og litt av meldinga når eg fekk den, og synst det er litt greit og kunne sjå den til tider når eg evt kjøre bil for og bedømme hvor vikti der er å svare fort eller vente!

Så det er lurte på om noen viste om det var muligt å få tatt det på

Og så viser det jo i anrops loggen hver melding med personer, er det muligt og ta av?

Har kikket litt på tlf men det er ikkje masse!

Takk !
Meldingsforhåndsvisning er på som standard, hvertfall på min S4. Du kan evt gå i "Meldinger -> knappen til venstre for homeknappen -> Innstillinger -> Helt nederst er det forhåndsvisning. Huk av.

Når det gjelder meldinger i anropsloggen er jo det ganske greit at det er meldinger der, vet ikke om det går an å fjerne dette.
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
Meldingsforhåndsvisning er på som standard, hvertfall på min S4. Du kan evt gå i "Meldinger -> knappen til venstre for homeknappen -> Innstillinger -> Helt nederst er det forhåndsvisning. Huk av.

Når det gjelder meldinger i anropsloggen er jo det ganske greit at det er meldinger der, vet ikke om det går an å fjerne dette.
Vis hele sitatet...
Se der ja, der hadde den gjemt seg! Takk for hjelpen med det vertfall!