Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 547
jeg tenkte å starte ett lite nett firma som lager web-design osv. Er det noen som har noen tips på hva jeg burde først og fremst huske på?

Takk på forhånd
Cv, ha tidligere produkter å vise til..
Først og fremst burde du ha kunnskaper i å lage web-sider. Sidene må se proffe ut, de må være brukervennlige, du må være klar for å fikse siden kjapt om noe er galt. (God kundeservice altså)
Trådstarter
Jeg har tenkt å lage en mengde med design på en gang så selger jeg de så sletter jeg de så ingen andre får de samme... Er dette lurt? *Det eneste jeg trenger å gjøre er å fixe banner til siden deres...*
Du må nok regne med at folk har et lite innblikk i hvordan de vil at siden sin skal se ut.
Trådstarter
ja, men det jeg tenkte på var hvis de ikke hadde noe spesielt han/hun tenkte på.
Altså en Template side?
Det finnes det nok av for å si det sånn

Tvilsomt at du tjener noe penger på det.
Hva om vi får se noe av det du har gjort før, så blir det litt lettere i gi deg tips?