Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  261 27911
Sitat av thebigt Vis innlegg
Bygda er digg!
Vis hele sitatet...
Agreed

OT: Jeg, personlig, er dritt lei 14 år gamle jenter som etter en Smirnoff Ice sjangler og "åh jeg er så svimmel, å jeg er FUUUUUL!!!Jeg klarer ikke å holde balansen lenger", for å deretter å spy. Sånne folk kan holde seg hjemme og drikke Solo istedenfor.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Agreed

OT: Jeg, personlig, er dritt lei 14 år gamle jenter som etter en Smirnoff Ice sjangler og "åh jeg er så svimmel, å jeg er FUUUUUL!!!Jeg klarer ikke å holde balansen lenger", for å deretter å spy. Sånne folk kan holde seg hjemme og drikke Solo istedenfor.
Vis hele sitatet...
Støtter denne! For 2 uker siden var jeg på den første festen hvor jeg ikke rørte alkohol (pga. kyssesyken). Var ei jente der (15-16år) som drakk 3stk Smirnoff ice og ble jævlig "full" og plagsom. Kjerringa skulle sitte på fanget mitt å jabbe i 3 timer. (no homo)

Haha, forresten, snakka med ei jente etter en bygdefest her i byen, som vistnok ble "fukkt" i hodet av 1stk cider
Sitat av Madxoc Vis innlegg
Støtter denne! For 2 uker siden var jeg på den første festen hvor jeg ikke rørte alkohol (pga. kyssesyken). Var ei jente der (15-16år) som drakk 3stk Smirnoff ice og ble jævlig "full" og plagsom. Kjerringa skulle sitte på fanget mitt å jabbe i 3 timer. (no homo)

Haha, forresten, snakka med ei jente etter en bygdefest her i byen, som vistnok ble "fukkt" i hodet av 1stk cider
Vis hele sitatet...
Når du sier det, så var jeg på en fest der ei jente fikk problemer med å stå på sine egne bein etter en Smirnoff Ice.
Skal man le høyt, eller bli irritert som faen i slike situasjoner?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
15år bursdag til min bror. hjemmekokt,øl endte opp i å besvime i brytekamp med min bror. ingen spying heldigvis

det kom nestegang. da spydde jeg igjennom 2 madrasser(lå oppå hverandre) og ned på gulvet...
første gang da jeg gikk i 8 endte men første gang drita da jeg var 15
Jeg var 16 og et halvt år når jeg begynte å*drikke. Klarte å holde meg fint uten oppkast osv. Kjøpt all drikken selv på*butikk, og kom alltid hjem i rett tid. Sa til foreldrene mine at jeg hadde f.eks kjøpt meg en 6-pack tuborg, og skulle på*fest. Fikk ikke lov, men dro uansett. Sa til de at jeg hadde telefon som var fullladet, og jeg lovte å*komme hjem klokken 12.

Brøyt den 12- reglen 1 gang, og etter det kom jeg hjem samme tid bestandig. Det ble senere og senere desto eldre jeg ble, og når jeg var 18 så var det null problem.

Foreldrene mine kunne stole på meg når det kom til alkoholbruk, det kan de vel enda forsåvidt.

Jeg er ikke noen stor festperson.
Hmm, skal vi se... Aldri.
Har vel aldri vært dritings før, men har en opplevelse jeg vil fortelle: Jeg og en annen kompis var med ei jente som var VELDIG blond. Etter en stund ute dro vi hjem til kompisen min for å slappe av. Som en liten spøk valgte vi å fylle opp en 1,5l flaske, hvor vi det var litt øl, masse vann og spyttet mitt og sa til hun at det var sprit.

Hun ble full, og som noen sa over meg, så skrek hun det ut at hun var full. Faen du skulle sett fjeset hennes da vi sa at det var knapt alkohol i den flasken! Kommer aldri til å glemme den dagen!
Sist endret av Erlnd; 24. april 2011 kl. 08:37.
Var beruset første gang som 13-åring. Ble altfor jevnlig etter det.. Nå, 33 år etterpå, skulle jeg ønske jeg hadde ventet en god stund lenger, også med andre rusmidler
starta i vinterferien, kan ta en øl nå og da...
Første gang var da jeg og en kompis spleiset på 1,5l flaske med HB som vi hadde med på Laksefestivalen i Surnadalen. Vi var vel ca. 15 år den gang
Sist endret av nobels; 24. april 2011 kl. 10:53.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Fyller 20 i Mai. Har aldri rørt alkohol og har heller ikke planer om det! La dette være en inspirasjon for dere som ennå ikke har begynt, ikke prøv!
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke?
Første gang jeg drakk ordentlig var ca 1 måned før jeg fylte 16, men drakk ikke igjen etter det før rett før nyttårsaften samme år. (Bursdag i mai)
I motsetning til mange her begynte jeg rolig med bare noen få pils de første gangene. Dette er virkelig å anbefale for de av dere som ikke har prøvd enda. Finn ut hvor mye du tåler før du setter i gang med sprit og slik drit.
Sitat av binkabi Vis innlegg
I motsetning til mange her begynte jeg rolig med bare noen få pils de første gangene. Dette er virkelig å anbefale for de av dere som ikke har prøvd enda. Finn ut hvor mye du tåler før du setter i gang med sprit og slik drit.
Vis hele sitatet...
Er litt uening der. Jeg mener det er bedre å få satt ett skikkelig inntrykk med den første spritfylla!!
I 8.klasse på skolen. Det var en kveld, jeg og en kamerat var ute. Tideligere på dagen hadde vi hengt med en annen dude. Når vi var hos "duden" så vi kasser i garasjen hans med miniatyrflasker med både vodka og baileys, og fant ut at vi kanskje skulle skaffe oss noen eksemplarer av disse

Mot kveldingen gikk vi inn i naboen sin garasje og fant flere miniatyrflasker av vodka og baileys. Det var skikkelig FETT der og da. Vi bestemte oss for å ta det med på skolen. Nei, vi tenkte vel ikke på konsekvenser da. Ingen av oss hadde vært fulle eller drukket noe tideligere i livet.

Så neste dag kom vi på skolen. Klokken var rundt 8.00 og da hadde alle de "kule" guttene i klassen fått høre om drikken våres.. Vi lar hver å begynne og drikke før matpausen begynner.
Når pausen begynte og læreren + de fleste elevene var ute tok vi frem sakene og begynte å drikke. Ingen ble fulle eller noe da, ville helst prøve å unngå det.

Omsider ringte det inn igjen, og resten av klassen kom inn i klasserommet. Det er endel som snur seg og syns det lukter noe merklig. Et par minutter senere kommer læreren, og bråstopper på vei inn og sier:
DET LUKTAR ETANOL HER.
Har aldri vært så jævlig nervøs før. Det klikket helt for fyren, og begynte å bable om at man kunne bli blind av å drikke etanol, og mye mer...
Han forsvinner ut igjen for å hente inspektøren, imens han er ute kvitter vi oss med alle flaskene og heller i oss melk..

Det endte med at det ble en helvetes moralpreken i klassen. De fant heller ikke ut hvem det var.

Litt rotete, men det var sånn det startet tror jeg
Sist endret av Donkeybrain; 24. april 2011 kl. 14:53.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Fyller 20 i Mai. Har aldri rørt alkohol og har heller ikke planer om det! La dette være en inspirasjon for dere som ennå ikke har begynt, ikke prøv!
Vis hele sitatet...
Jeg har respekt for folk som tar et standpunkt og står for det. Men hva skal inspirasjonen være her? Du sier jo ingenting om hvorfor du er (eller hvorfor andre skal være) avholdsmenn og da blir posten din meningsløs.


Forøvrig var jeg 18 første gang jeg drakk alkohol.
12, kanskje 12 og 6 måneder, hadde en stor pack av Tuborg og drakk det med noen venner. Det var chill
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Har vel aldri vært dritings før, men har en opplevelse jeg vil fortelle: Jeg og en annen kompis var med ei jente som var VELDIG blond. Etter en stund ute dro vi hjem til kompisen min for å slappe av. Som en liten spøk valgte vi å fylle opp en 1,5l flaske, hvor vi det var litt øl, masse vann og spyttet mitt og sa til hun at det var sprit.

Hun ble full, og som noen sa over meg, så skrek hun det ut at hun var full. Faen du skulle sett fjeset hennes da vi sa at det var knapt alkohol i den flasken! Kommer aldri til å glemme den dagen!
Vis hele sitatet...
Hvorfor er ikke placebo godt nok? Det er vel samme hva og hvor mye du har drukket, bare du kjenner rusen?
Var femten år og hadde akkurat flyttet på hybel for å gå på vgs. Noen av de eldre som også leide hybel der foreslo at vi skulle ha innflytningsfest og det var vel egentlig det. Vet ikke hvor mye jeg drakk, men var bare øl det gikk i da, ikke noe sprit eller rusbrus.

Nå er jeg 28 og er nesten aldri på fylla mer, men kan fint ta en øl eller tre med kompiser, eller dele ei flaske vin med samboeren min.
Sist endret av walbergz; 24. april 2011 kl. 19:53.
Begynte for 2 timer siden, måtte ha noe til grillmaten...
Parkettetterligning
Er 16 nå og begynte da jeg var 14 år like etter konfirmasjonen. Begynte med det jeg fikk tak i, som oftest var det malibu og øl. Etter hvert som jeg har flyttet på hybel og bare kjenner folk som er 18 eller under så har det blitt for det meste øl. Begynte på bygdefester men etter hvert litt andre også. I dag går det for det meste av studentfester en gang i blant.
Husker sommer'n 2005, da vi røyk ut i gruppespillet på Norway Cup. Jeg var 14, og siden jeg var kaptein fikk jeg en svær bag som sikkert romma 50 liter. Denne tok jeg og 3 kompiser med oss på butikken den kommende måneden før skolen starta opp, og raska med oss det som var av cider og rusbrus. Øl var uaktuelt på den tida.
Dette skjedde hver jævla dag, vi møttes på samma stedet hver morra. Da dagens tokt var over dro vi på en liten hævv i nærheten av en barneskole, og drakk oss dritings der. Vi var smarte som faen, og blei aldri tatt. Ikke engang en mistanke!

Hadde vi 50 kr tilsammen kjøpte vi 1 liten melkesjokolade der, og en annen sjokolade der. Var vel innom 3-4 matbutikker i løpet av dagen. Hadde vi ikke kroner spurte vi dumme spørsmål, som om dem hadde first price cola uten sukker. "Ja dere får gå å se da". Uten resultat selvsagt, og med nye enheter alkohol nedi beltespenna.

Faen for en sommer...
Sist endret av grandiz; 24. april 2011 kl. 23:47.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Fyller 20 i Mai. Har aldri rørt alkohol og har heller ikke planer om det! La dette være en inspirasjon for dere som ennå ikke har begynt, ikke prøv!
Vis hele sitatet...
Begrunn gjerne hvorfor man ikke skal prøve. Jeg drikker svært skjeldent, og heller ikke store mengden når jeg først drikker, og det blir aldri noen problemer ut av det.
Sitat av iGnome Vis innlegg
Liker ikke å ta denne matcho mann rollen, men var på en fest med noen 16åringer her får ikke så lenge siden.. da jeg så det..!.. en 16åring som brakk seg på cider!!! HVA HAR SKJEDD MED VERDEN??!?!??
Vis hele sitatet...
Fikk også han boks med San Marino av fattern i dag

Noen som vet om noe godt å blande med litt vodka og kanskje litt drinkmiks?
Sist endret av alicante55; 25. april 2011 kl. 02:50.
Begynte helga etter konfirmasjonen(14). Fikk et par øl av foreldra mine og dro på fest til en kompis. Fikk mer og mer for hver fest og får nå, snart et år senere ca en halv liter vodka når jeg fester. Drakk også litt HB på de første festene men fant ut at det ikke var noe godt.
Jeg er 14 og jeg begynte vell for et par måneder siden, meg og noen kompiser satt og prata ute og tenkte, skal vi bli fulle til helga eller? Så vi fikk tak i en 6pack hver da, og satt oss seint på kvelden i kjellern å begynte å drikke da, tok vel ikke mer en 4 tuborg tror jeg, vet ikke om det var placebo eller fylla men det var dritfett, vi herja rundt og lo og så på film, beste kvelden i mitt korte liv!
Siden det ikke er noe fester på vår alder må vi begynne aleine
Det var kjempekult!
Drikke bare for å bli fulle er lavmål! Selv drikker jeg bare på fester el. for å komme i det såkalte "go'lage"
Sist endret av Madxoc; 25. april 2011 kl. 03:49.
Er 16 nå, kan jeg kjøpe smirnoff ice i danmark?
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Er 16 nå, kan jeg kjøpe smirnoff ice i danmark?
Vis hele sitatet...
http://www.google.no/search?client=o...hannel=suggest
Kan jo ta deg tid til å skjekke google før du spør om slike ting.
Sitat av DataFreak96 Vis innlegg
Jeg er 14 og jeg begynte vell for et par måneder siden, meg og noen kompiser satt og prata ute og tenkte, skal vi bli fulle til helga eller? Så vi fikk tak i en 6pack hver da, og satt oss seint på kvelden i kjellern å begynte å drikke da, tok vel ikke mer en 4 tuborg tror jeg, vet ikke om det var placebo eller fylla men det var dritfett, vi herja rundt og lo og så på film, beste kvelden i mitt korte liv!
Siden det ikke er noe fester på vår alder må vi begynne aleine
Det var kjempekult!
Vis hele sitatet...
Ta heller og vent med å drikke dere fulle. Det er mye gøyere når du er eldre og kan dra på fest og/eller byen. Det er få ting som er så usjarmerende som en drita full 14åring.
Jeg startet vel da jeg var 12. Alt for tidlig.
Begynte og drikke 13-14 alderen, 15-16 alderen startet fean skapet med fyll og fanteri her og der, grøftefyll, telting, osv! Jeg var en villbass på den tiden, slåssing i fylla, sykehuset osv! Er i dag 22 og drikker sjeldent nå, er en rolig og snill person nå! Har lært veldig mye!

Jeg tror dem fleste som begynner og drikke tidlig og gjør mye dumt, blir roligere når dem blir eldre? Det ble ihvertfall jeg
Alkohol første gang: Allehelgensaften 2009. 14år. Bare noe smårask på barskap til diverse kompiser. Husker godt hvor utrolig lite 60% som skulle til for å bli glad.

Første fylletur var nok noen måneder senere. Hva jeg fikk i meg aner jeg ikke, men fyllesjuk? Ja. Aldri siden av en eller annen merkelig grunn.

16 1/2 nå, og drikker for mye for ofte, er vel ca annenhver helg. Vil ikke si at jeg angrer.
Bare blitt noe i nærheten av full én gang. Var 12 og drakk Gin/Tonic med bestefar på balkongen på Mallorca mens vi spilte kort.
13 år gammel. Stjal restene av all brennevinen som sto igjen på bordet etter foreldrene mine hadde hatt fest på nyttårssafta. Styrtet på dette 1.nyttårsdag og ble selvsagt funnet sovende i en skråning av noen turgåere utover den kvelden. Man kan godt si jeg ble busta når de klarte å få dratt meg med hjem til foreldrene mine.
Jeg begynte ikke og drikke alkohol før i 18 års alderen faktisk, jeg er ganske sikker på at jeg er en av et fåtall som ventet så lenge med og røre alkohol.
sånn i 12/ 13 års alderen...
Det var cirka 1 måneds tid før jeg ble 17. Drakk vel 10 cidere og noen øl. Fy faen som jeg spydde. :-)
Konsert på blitz da jeg var 13, grisefylla på smuglersprit i skogen da jeg var 14.. good times
Drakk første gang da jeg var 15, jeg og en kompis drakk to flasker vin hver på styrten og endte opp med blackout hahaha! :P så etter det lærte jeg å kjenne mine egne grenser, og drikker nå hver/annenhver helg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Bare blitt noe i nærheten av full én gang. Var 12 og drakk Gin/Tonic med bestefar på balkongen på Mallorca mens vi spilte kort.
Vis hele sitatet...
Du har en syk, syk bestefar.
Fyller 20 i Mai. Har aldri rørt alkohol og har heller ikke planer om det! La dette være en inspirasjon for dere som ennå ikke har begynt, ikke prøv!
Vis hele sitatet...
Vil du fortelle litt om hvorfor du aldri har rørt det, og hvorfor du ikke har planer om det heller? Må ærlig innrømme at det ikke er mye inspirasjon å hente ut av innlegget ditt.

Ser ikke problemet med å ta et par øl med gutta innimellom, feire det som feires burde og å kose seg med gode venner. Vil gjerne lese et litt mer utfyllende innlegg om hvorfor jeg og alle andre ikke skal gjøre dette?

EDIT: Var 15 år første gang jeg drakk. Nyttårsaften sammen med de nærmeste kamerater og venninner. Kjempe koselig!
Sist endret av noerandom; 5. mai 2011 kl. 21:27.
Når jeg ble født!
Styrta en liter 96 i en alder av 14 på tivoli, endte med pumping .Begynte vel egentlig ikke regelmessig før en god stund etter denne hendelsen.
Første fyll i 15 års alderen. Begynte å drikke regelmessig i 16 års alderen. Nå er jeg snart 19 og drikke 2-3 ganger i uka.
Sitat av Ratex Vis innlegg
Styrta en liter 96 i en alder av 14 på tivoli, endte med pumping .Begynte vel egentlig ikke regelmessig før en god stund etter denne hendelsen.
Vis hele sitatet...
Piss fra ende til annen!
Drakk meg full for første gang på en torsdag rett etter skolen, da jeg var 14 år. En kompis av meg hadde en halvliter HB liggende på gutterommet som jeg fikk forskyne meg av. Jeg blandet med pepsi max, og lot det stå til!
Jeg ble rimelig full, men klarte å snike meg forbi Mamma uten at hun merket noe da jeg kom hjem på kveldinga.
Alt i alt en helt OK dag.
Verre var det dagen etterpå, da jeg fikk oppleve min første hangover
Sitat av grandiz Vis innlegg
Piss fra ende til annen!
Vis hele sitatet...
Nebb, det er nok ikke det.
Blandings av alt mulig i barskapet 15 år