Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 851
Noen andre enn meg som har fått med seg at start.no har begynt med ADSL?
Prisene er 349,- for 1024/256 og 379,- for 2048/256...

Det jeg lurer på er om det er lurt å kjøpe det nå, og binde seg i 12 måneder til det, eller om det er lurt å vente siden ADSL 2 er rett rundt hjørnet og sånn?
Jeg tviler på at ADSL2 blir særlig billig i starten, så jeg hadde vel bundet meg nå.
Dette er prisene Nextgentel har på sine ADSL2+ abb:

# Echo 2+ (12 000/1 500 Kbps) – 998,-
# Echo 2+ (25 000/1 500 Kbps) – 1398,-

Er jo ikke så altfor ille da, med tanke på farten (etter min mening)
Vet du hvem start bygger ut til? Ligger de på andre sine sentraler?

*offtopic*
Noen som vet når Telenor slenger seg på adsl2-karusellen? Hadde planer om å spørre det lokale e-verket om de komemr til å bygge ut. Det blir jo standard snart uansett.
herre billigt. mamma bettaler ca 400 for en 700 linje og 200 ut. ADSL 2 Er ??
Truse: Hva med å søke på forumet etter adsl2? Jeg vedder 50 spenn på at du finner noe som hjelper deg.

edit: Siden jeg er snill: http://www.freakforum.nu/forum/searc...searchid=68552
er det like mye nedetid på ADSLen dems som home.no.net domenene?
jepser's Avatar
Trådstarter
Hyllekjeks: Tror de bruker Telenor sine sentraler...

Hadde vært litt digg med 2mbit, men jeg er ikke så glad i å binde meg til sånne ting...
Noen som har vet mer on disse linjene? Ser dem leverer i bygda vår..
Start.se har stor bedrift på bredbånd i sverige. med gode hastigheter
Sitat av HanZl
Noen som har vet mer on disse linjene? Ser dem leverer i bygda vår..
Vis hele sitatet...
Vet mer om linjene ?
Hva mener du ?
Ja om dem har begynnt å levert til befolkningen, og kommer det til å bli stabilet?
Er vel noen som har begynt å levere og etter det jeg har hørt så skal det være like stabilt som vanlig adsl
Det bruker Telenor sitt nett. Noe som 100 andre tilbydere gjør. Hvis det levere til en god pris vil det si at det går utover supporten/kvaliteten på tillhørende tjenester siden det sikkert har samme pris på linjene som alle de andre firmaene.
jepser's Avatar
Trådstarter
For hele prislinsten kan dere se her...

Edit: Det Dagbladet har skrevet om linja: http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/04/427906.html
Sist endret av jepser; 4. april 2005 kl. 17:45.
Dagbladet er innhabil siden de eier selskapet
Sitat av mofo-hub
Dette er prisene Nextgentel har på sine ADSL2+ abb:

# Echo 2+ (12 000/1 500 Kbps) ? 998,-
# Echo 2+ (25 000/1 500 Kbps) ? 1398,-

Er jo ikke så altfor ille da, med tanke på farten (etter min mening)
Vis hele sitatet...
Det er jo egentlig meget billig..

Men så kommer det jo til det, har man rå til å bruke 1400 i månden på internett? Og til hvilket behov man har.
Personlig ville jeg heller kjøpt SHDSL, fremfor ADSL. og SHDSL2 tar det vel litt tid før kommer