Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2440
Hei, jeg lurer på noe, jeg er jævla skækk, føler pulserende head high, og en inane stigning, jeg har tatt MDMA, cannabis, og noe mer. Jeg føler sånn insane tingling i kroppen, som er litt ubehagelig, jeg ser skurring i sidesynet, jeg forsvinner inn i rusen og tenker "våkn opp" før jeg vet hvem jeg er, og vet at jeg lever, og jeg er sinnsykt varm i fjeset, spesielt i øret, litt på armene, og brystet.Og ja, spesielt varm i nakken, men fryser på håndene.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye mdma har du tatt?
Du kan kjøle ned ansiktet ved å ta en våt klut på pannen/ansiktet
Anonym bruker
"Sint Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette her går kjempe fint kompis du skriver helt fint og virker som det kanskje har blitt litt mye for deg bare.

Gå deg en tur, trekk inn den gode lufta. Ta med sigg og vann, god kompis hvis du har det.
Og avslutte turen ut i friluft meg en avkjølende og frisk dusj.
Og kanskje la godsakene ligge i fred en periode.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg deg på senga med dempet lys og noe behagelig å se på. Få i deg vann og prøv å slapp av. Mdma og cannabis sammen kan være ganske intenst
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan går det nå?
Skjønner ikke hva som får folk til å ta MDMA alene.
Er jo som å ha lyst til å dra på et folketomt Berghain(kun deg og DJen)
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Skjønner ikke hva som får folk til å ta MDMA alene.
Er jo som å ha lyst til å dra på et folketomt Berghain(kun deg og DJen)
Vis hele sitatet...
Høres ut som himmel for meg, men helvete for DJen
Sist endret av Bothrops; 26. september 2023 kl. 17:58.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Skjønner ikke hva som får folk til å ta MDMA alene.
Er jo som å ha lyst til å dra på et folketomt Berghain(kun deg og DJen)
Vis hele sitatet...
Enkelt. De har ingen å dele erfaringen med. Og jeg tenker at man tar det på en ukedag så har man kanskje større problemer enn bare mdmaen.
Sist endret av IneartheDx; 26. september 2023 kl. 18:59.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Enkelt. De har ingen å dele erfaringen med. Og jeg tenker at man tar det på en ukedag så har man kanskje større problemer enn bare mdmaen.
Vis hele sitatet...
Så om man tar mdma i ukedagene er man problemer? Hahaha wtf. Høres ut som en slave maur som jobber seg ihjel
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Skjønner ikke hva som får folk til å ta MDMA alene.
Er jo som å ha lyst til å dra på et folketomt Berghain(kun deg og DJen)
Vis hele sitatet...
Stod på rave nå i helgen å nattdrømte om akkurat det der faktisk, shit så digg å bare hatt djen for seg selv...
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Stod på rave nå i helgen å nattdrømte om akkurat det der faktisk, shit så digg å bare hatt djen for seg selv...
Vis hele sitatet...
Tror jeg hadde fått prestasjonsangst på dansinga da ass, all eyes on me er det verste jeg veit heheh
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror jeg hadde fått prestasjonsangst på dansinga da ass, all eyes on me er det verste jeg veit heheh
Vis hele sitatet...
Det er jo ingen som ser på deg, det er halve poenget. Djen står jo å kikker på sitt..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror jeg hadde fått prestasjonsangst på dansinga da ass, all eyes on me er det verste jeg veit heheh
Vis hele sitatet...
Det er alltid noen som danser værre enn deg, shake that booty!
Sist endret av Expialidocious; 26. september 2023 kl. 23:26.
ja jeg er 3 timer innpå første lsd, med litt whsiky. til nå sier lsd'en en ting og det er ta ting inn med teskje
og mens jeg ennå er her i det uendelige så kan jeg jo si at lsd'en pirker litt i noen gode ting foreløpig.enda.enda.
Sist endret av høystakken; 26. september 2023 kl. 23:35.
Sitat av høystakken Vis innlegg
ja jeg er 3 timer innpå første lsd, med litt whsiky. til nå sier lsd'en en ting og det er ta ting inn med teskje
og mens jeg ennå er her i det uendelige så kan jeg jo si at lsd'en pirker litt i noen gode ting foreløpig.enda.enda.
Vis hele sitatet...
Legg fra deg telefonen broh og bare slapp av. Ikke bry deg om oss.
å få såve er også bra, godnatt !

Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Legg fra deg telefonen broh og bare slapp av. Ikke bry deg om oss.
Vis hele sitatet...
jo eg e jo her fordi eg bryr meg bruh!

men jeg overskygges forhåpentligvis ikkje formye av det jeg kom med å sei godnatt!

å være forfrisket hver gang en våkner er en misunnelse jeg har, som jeg mista, en mistet misunennelse som ikkje er bra?
Sist endret av høystakken; 27. september 2023 kl. 00:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av høystakken Vis innlegg
å få såve er også bra, godnatt !



jo eg e jo her fordi eg bryr meg bruh!

men jeg overskygges forhåpentligvis ikkje formye av det jeg kom med å sei godnatt!

å være forfrisket hver gang en våkner er en misunnelse jeg har, som jeg mista, en mistet misunennelse som ikkje er bra?
Vis hele sitatet...
God tur!
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
God tur!
Vis hele sitatet...
jau. er det med avkobling jeg sliter med, er kun når jeg sover at jeg er avkoblet, hele nervesystemet mitt har i årvis vært overfølsomt og klarer ikkje å koble av, men kansje noe lsd'en klarer å skrekke av

Sitat av RusmisbrukerNr1 Vis innlegg
Hei, jeg lurer på noe, jeg er jævla skækk, føler pulserende head high, og en inane stigning, jeg har tatt MDMA, cannabis, og noe mer. Jeg føler sånn insane tingling i kroppen, som er litt ubehagelig, jeg ser skurring i sidesynet, jeg forsvinner inn i rusen og tenker "våkn opp" før jeg vet hvem jeg er, og vet at jeg lever, og jeg er sinnsykt varm i fjeset, spesielt i øret, litt på armene, og brystet.Og ja, spesielt varm i nakken, men fryser på håndene.
Vis hele sitatet...
håper det har gått bra, og at det kommer seg!
Sist endret av høystakken; 27. september 2023 kl. 00:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Husk drikke og hvis du klarer å presse ned ei banan eller to så kan det fort bli mer behagelig
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg har opplevd det du beskriver en gang.

Jeg trodde jeg var nede og ferdig med turen, og skulle bare ha et lite bongtrekk. Øyemålet var ikke like presist som det pleier, så jeg endte med en bowl som ellers sender meg bra tilbakelent. Viste seg å bare være en bølgedal, så når jeg kom opp igjen var det som om virkeligheten og tankene sto fast. Jeg kunne ikke lenger tenke tankene mine, for de sto på stedet hvil.
Det var ekstremt ubehagelig og skummelt, heldigvis var kompis der som klarte å betrygge meg den halvtimen bowlen varte.

Moralen her er å alltid følge stoppeklokka, for du er ikke nede selvom du tror det. Kun klokka kan fortelle deg når du faktisk er nede fra nedturen.

Det går bra i dag med mindre trekk, men aldri om jeg gjør fulle bowls midt i en trip igjen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så om man tar mdma i ukedagene er man problemer? Hahaha wtf. Høres ut som en slave maur som jobber seg ihjel
Vis hele sitatet...
Fra en som hadde samme holdning sent i tenårene og i begynnelsen av 20-årene så kan jeg garantere deg at med den holdningen kommer du til å få store problemer i fremtiden.

MDMA er i "fornuftige mengder" og skikkelige pauser noe fantastisk som mange kan bruke og få mye positivt ut av uten større langvarige problemer.

Om man derimot i ung alder pøser på, dropper pausene fordi "det er jo ikke så farlig" er en sikker vei å ende opp følselsemessig helt tom.
Dette tar årevis å rette opp, om man er så heldig å få det til.

Dette er ting man lærer med årene, men dessverre er det mange som kjører på for hardt i ung alder og sliter med dette på langsikt.

Kan skrive under på at av alle de forskjellige tingene jeg har eksprementert / misbrukt i ung alder så er nok overdrevent MDMA det jeg angrer mest på - Selvom det da kjentes ut som noe av de "mildere" eller "tryggere" stoffene da man "bare blir lykkelig".

MDMA er lykke på kreditt med kraftige renter, og en dag må man gjøre opp gjelda - og sjeldent passer det bra å være deppa noen år.

3 mnd pause mellom hver gang burde være absolutt minimum.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Skjønner ikke hva som får folk til å ta MDMA alene.
Er jo som å ha lyst til å dra på et folketomt Berghain(kun deg og DJen)
Vis hele sitatet...
Er nok litt avhengig av hva slags person du er, hvis man ikke liker mennesker i utgangspunktet så gjør ikke mdma såå mye med det heller. Ja det er lettere å omgås mennesker men alene var det alltid litt ekstra introspektivt