Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 14847
jeg og en kompiss fikk også panikk en gang, vi hadde 2.5g som vi delte opp ganske så likt, i det vi varmet den opp litt kom plutselig broren inn i huset, vi fikk panikk å spiste hver vår klump, smaken var helt forjævelig.. bra for oss at broren aldrig har luktet hasj før Jeg dro hjem å la meg ca 1 time etter , kjente meg helt fin.. voknet så midt på natten, måtte så jevelig på do! mens jeg sto på do begynte jeg å flire for meg selv, til slutt brøt jeg ut i latter av at jeg lo. fniste meg ned til kjøkkenet for å spise rester av taco.. det var det jeg husket.

Har aldrig sovet så godt i mitt liv hele huset såg ut som et dass dagen etter på
Base's Avatar
Trådstarter
oppdatering; er helt tørr i kjeften og enda påvirket som en sollys fan

Har sett på filmen prosjekt X, meeh hva som skjedde for jeg se imorgen, kan huske at den var artig som fy
Sist endret av Base; 27. juni 2012 kl. 03:54.
Kan se mørkt ut for den jobben du skulle på i dag ?

Meen im out, gn folks :>
hvis dette var så awesome, hvorfor spiser man ikke istedenfor å røyke? Jeg har bakt med det før, men av og till skulle jeg ønske hasj kom i pilleform. Vurderte aldri å bare ete en liten pot-turd.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
hvis dette var så awesome, hvorfor spiser man ikke istedenfor å røyke? Jeg har bakt med det før, men av og till skulle jeg ønske hasj kom i pilleform. Vurderte aldri å bare ete en liten pot-turd.
Vis hele sitatet...
Jeg vil jo tro at effekten blir betydelig redusert når du spiser det rent istedenfor å varme med fett/røyke. Jeg har selv prøvd å spise gress rent før, men har bare blitt waste. Altså null effekt.
Sist endret av Buddapower; 27. juni 2012 kl. 09:07. Grunn: feil
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hvordan er soving når en er høy? Har en ekstra syke drømmer eller hva?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Hvordan er soving når en er høy? Har en ekstra syke drømmer eller hva?
Vis hele sitatet...
Stikk motsatt, faktisk, ihvertfall i mitt tilfelle. Om jeg er fjern når jeg legger meg drømmer jeg ikke i det hele tatt, eller husker ihvertfall ikke at jeg har drømt når jeg våkner.
Sitat av Oscarius Vis innlegg
Stikk motsatt, faktisk, ihvertfall i mitt tilfelle. Om jeg er fjern når jeg legger meg drømmer jeg ikke i det hele tatt, eller husker ihvertfall ikke at jeg har drømt når jeg våkner.
Vis hele sitatet...
Tja, hvis du ikke husker drømmene dine kan vel ikke du svare på dette spørsmålet..

Jeg har ingen erfaring innenfor denne rusen, men skulle vel tro det er noen som husker drømmene sine som har sovet gjennom rusen!
Base's Avatar
Trådstarter
Nu er jeg våken, ringte sjefen og sa jeg var kvalm og smått med oppkast iløpet av natten.
Sitter nu på rommet med store pupiller og drikk energi drink som faen
Kan bekrefte det Oscarius sier: Drømmer ingenting når jeg legger meg fjern, eller jeg husker ivertfall aldri hva jeg har drømt.
reach for the sun
Jeg kan ikke huske å ha drømt de 2 siste årene mine. Etter jeg tok en pause så husker jeg ca alt fra drømmene mine:-)
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
Hvem vill vell røyke hasj som har gått igjennom systemet?
Vis hele sitatet...
Såkalt "rompe-hasj" eller "El Culero" på spansk, er kanskje verdens mest ettertraktede hasj.
Det har jo teknisk sett gått gjennom systemet. : D
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av CatastrophicRoadKill Vis innlegg
Såkalt "rompe-hasj" eller "El Culero" på spansk, er kanskje verdens mest ettertraktede hasj.
Det har jo teknisk sett gått gjennom systemet. : D
Vis hele sitatet...
med plast, noe som ikke var TS sitt tilfelle
▼ ... over en måned senere ... ▼
Går nok fint det.
Spiste ca 7gram en gang for lenge siden. Lever enda, og fungerte fint dagen etterpå selv om jeg var temmelig skakk.
Ser at tråden er gammel, jeje...
Sist endret av sneipen; 28. juli 2012 kl. 00:04.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Du burde ikke få effekt av å svelge en hasj-klump.. virkestoffet thc aktiveres nemlig bare når det eksponeres for temperaturer over 180 grader... dette får meg nesten til å tro at det var placebo du merket når du sier du kjente noe..?
Vis hele sitatet...
Pffthhh..
Hvis du tror dette så prøv å hiv nedpå et par-tre gram selv.

Hvis du klarer å løse noen enkle matematikkoppgaver og se på Family Guy uten å flire to timer etter inntak så skal jeg tro deg.
Jeg er egentlig en pillemann, men har røyket hasj før sengetid 2 ganger i hele mitt liv, har alltid våknet uten å ha hatt noen drømmer, eller så har jeg ikke husket at jeg har drømt. Ble hvertfall fortalt at hasj skulle være min ting som sleit med mareritt og syredrømmer i nykter tilstand.

Men ut ifra erfaringer med stoff:
THC = Ingen drømmer
Benzo = Bisarre drømmer
Opiater = Lykkelige drømmer
Clean = Somregel den samme drømmen hver natt om at jeg tørrjukker en asiat.
Kan ikke vente til oppdatering.
Sitat av Pumper Vis innlegg
Kan ikke vente til oppdatering.
Vis hele sitatet...
Tråden er en måned gammel. Oppdateringen har kommet.
Er den det ja, fikk ikke det med meg.
Jeg drømmer veldig mye, selv om jeg røyker cannabis daglig. Våkner fra en drøm jeg husker hver eneste morgen.
Ja du kommer nok til å være ganske så fjern når du våkner da å spise det gjerne holder rusen gående i 6-9 timer. Selv spiste jeg 1,5g med god kvalitet når jeg og en kompis skulle kjøre hjem fra Christiania i Køben, og jeg kan skrive under på at turen tok godt og vel 6 timer + og jeg var fortsatt fjern når jeg kom hjem.

For å dempe rusen imorgen før jobb gjelder å få opp blodsukkeret, så evt kaffe og noe med heftig mye sukker vil kvikne deg opp. Og som nevt mye veske da jeg hvertfall opplever at dette demper røde øyne, mulig dette er individuelt, men kan jo ikke skade å prøve. Enjoy and good luck

Nvm, så datoen var godt passert :P Men da vet du hvertfall til neste gang.
Sist endret av Coffern; 28. juli 2012 kl. 23:41. Grunn: Så feil dato
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av Coffern Vis innlegg
Ja du kommer nok til å være ganske så fjern når du våkner da å spise det gjerne holder rusen gående i 6-9 timer. Selv spiste jeg 1,5g med god kvalitet når jeg og en kompis skulle kjøre hjem fra Christiania i Køben, og jeg kan skrive under på at turen tok godt og vel 6 timer + og jeg var fortsatt fjern når jeg kom hjem.

For å dempe rusen imorgen før jobb gjelder å få opp blodsukkeret, så evt kaffe og noe med heftig mye sukker vil kvikne deg opp. Og som nevt mye veske da jeg hvertfall opplever at dette demper røde øyne, mulig dette er individuelt, men kan jo ikke skade å prøve. Enjoy and good luck

Nvm, så datoen var godt passert :P Men da vet du hvertfall til neste gang.
Vis hele sitatet...
Hehe, spiste halvt gram for noen dager siden litt sterkere, ble borte vekk
Trur amsterdam kvalitet er for sterk for meg