Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1219
Hei. Jeg tok en flusepan(hakke peil på hvordan de skrives men dere forstår vel) men de var gamle, altså de gikk ut i 2013.
Tok nå xtc ca 40 min etter jeg tok benzo. Har ingen toleranse men kan ikke si jeg merker noe på de.

Spørsmålet er ; vil dette ødelegge hele emma effekten? Det var ca 250mg i de..
Jepp, benzo vil dempe effekten av MDMA'en. Har jeg ingen erfaring med benzoet du oppgir, men vil tro du kommer til å kjenne 250mg greit uansett. Hadde det ikke vært greit å ta et to-minutters google søk før du stappet det i deg?
Trådstarter
Sitat av wat Vis innlegg
Jepp, benzo vil dempe effekten av MDMA'en. Har jeg ingen erfaring med benzoet du oppgir, men vil tro du kommer til å kjenne 250mg greit uansett. Hadde det ikke vært greit å ta et to-minutters google søk før du stappet det i deg?
Vis hele sitatet...

Var litt for rask med å ta de uten konsekvensene men får da bare se utover kvelden..
Kordan blei formen ?
Trådstarter
Formen var som forventet ; nada niks.. merka ingenting. Men det har ikke noe å si, sånt skjer
Kjipt da, men da vet du det til nestegang
Trådstarter
Ja riktig det, men synes det var himla rart at den ene pillen skulle ødelegge hele rusen. Fikk ingen emma effekt what so ever.