Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1115
Hei, første gang jeg skriver her på forumet så vet ikke hvor eller hvordan jeg skal skrive dette.

Saken er ihvertfall den at jeg skal til utlandet over en lengre periode snart og som snuser trenger jeg derfor snus. Lurte derfor på om noen vet om/selger snus i størrelses-orden 125-200 bokser. selvfølgelig ikke fullpris(da hadde jo ikke det vært noen vits). jeg vet om flere personer som importerer fra sverige men jeg ar ikke fått kontakt med noen enda.

Takk for hjelpen på forhånd
Du tenker å ha med deg så mange bokser? Stor sjanse for at du mister dem hvis de sjekker deg ved ankomst. Tommelfingerregelen er at du kan ha med deg en moderat mengde til personlig bruk. Ellers er det fullt mulig å kjøpe snus online. Gjorde det da jeg bodde i Spania, og det fungerte helt fint. Det er mange som leverer. Bare Google "snus online". Buysnus.com er den jeg har brukt mest. Funker som det skal.
Sjekk ut northerner og buysnus, de sender hvor de kan så vidt jeg vet. Har kun gode erfaringer fra begge sider fra før.