Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4445
Hei.

Bare lurer på om det går ann å skyte speed andre måter enn rett i åren? Er en som sliter med å få svar fra åren, og lurer på om man kan skyte muskulært eller i vevet.
Sett det rektalt med sprøyte uten spiss.
Funker i fettvev og intramuskulert også, men da vil jo ikke rushet du får med iv komme + at det kan gjøre ganske vondt. Kan like godt snorte det eller droppe det. Da slipper du å eventuelt få absesser også.
Sist endret av DrPerception; 25. oktober 2015 kl. 01:36.
Har følgt deg noen år wonderland å trodde du hadde skjerpet deg, men neida, du har jo skrytt på deg så mange ganger at nok er nok, men tydeligvis ikke. Skal ikke dømme deg på på noen måte, men faen heller du er ei ung jente some har et liv forann deg!
Sitat av Wonderland Vis innlegg
Hei.

Bare lurer på om det går ann å skyte speed andre måter enn rett i åren? Er en som sliter med å få svar fra åren, og lurer på om man kan skyte muskulært eller i vevet.
Vis hele sitatet...
Spørs hvor gira du er på å få infeksjoner og abscesser..
Jeg fikk abscess av et bomskudd.
Maken til dritt.
To sykepleiere begynte å skjære i den uten bedøvelse, masse gulgrønt gørr og blod.
To dager på sykehuset og et fint arr på armen som hver dag minner meg hver dag om hvor jævlig junkie jeg har vært.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Jeg fikk abscess av et bomskudd.
Maken til dritt.
To sykepleiere begynte å skjære i den uten bedøvelse, masse gulgrønt gørr og blod.
To dager på sykehuset og et fint arr på armen som hver dag minner meg hver dag om hvor jævlig junkie jeg har vært.
Vis hele sitatet...
Går det for langt risikerer man i verste fall amputasjon...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av susiserken Vis innlegg
Har følgt deg noen år wonderland å trodde du hadde skjerpet deg, men neida, du har jo skrytt på deg så mange ganger at nok er nok, men tydeligvis ikke. Skal ikke dømme deg på på noen måte, men faen heller du er ei ung jente some har et liv forann deg!
Vis hele sitatet...
Nå vet du ingenting om mitt liv og min situasjon i dag, ting er faktisk helt annerledes og mye bedre enn de var før. Om du tror på det eller ikke får være ditt problem, men det er ikke litt sånn som det var før.
Sitat av susiserken Vis innlegg
Har følgt deg noen år wonderland å trodde du hadde skjerpet deg, men neida, du har jo skrytt på deg så mange ganger at nok er nok, men tydeligvis ikke. Skal ikke dømme deg på på noen måte, men faen heller du er ei ung jente some har et liv forann deg!
Vis hele sitatet...
Du gjør vell stort sett ikke noe annet et å dømme med den kommentaren der?
Og hvorfor følger du en random bruker i flere år? Lukter mad stalker tendenser lang vei..
Sist endret av Juicekongen; 30. november 2015 kl. 02:59.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Og hvorfor følger du en random bruker i flere år? Lukter mad stalker tendenser lang vei..
Vis hele sitatet...
Hvorfor mener du at dette lukter stalker? Det er helt vanlig å følge flere brukere på de forskjellige forumene, om det er fordi du syns de utaler seg på intelligente måter eller om de prøver å slutte med nålen. Selv følger jeg jevnlig med mange brukere her på forumet for å se om de gjennomfører hva de har har satt som mål, #KjellFresh og #caketown (Dette er noen år siden) for å nevnte to som har prøvd å slutte, så har du alle de andre som setter seg forskjellige mål om diverse ting. Det å følge opp på noen for å se om de klarer seg, sende på den en PM for å høre om alt går greit er ikke stalking, det er empati og medmenneskelighet. Noen brukere man følger er mer kjente brukere, andre er ikke fullt så kjente, eller randoms som du ordlegger deg. Ser ikke problemstillingen din
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Du gjør vell stort sett ikke noe annet et å dømme med den kommentaren der?
Og hvorfor følger du en random bruker i flere år? Lukter mad stalker tendenser lang vei..
Vis hele sitatet...
Joa kanskje litt dømmende, men hva faen heller. når jeg har sett hun har postet å sier at hun har skjerpet seg? jeg bryr meg om folk å håper på det beste.... men det er vel feil det å? Ja jeg har fulgt postene hennes til tider, gjør det meg til en stalker? Da er vel jeg stalker av tøffetom og enkelte andre brukere å da eller?

Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Hvorfor mener du at dette lukter stalker? Det er helt vanlig å følge flere brukere på de forskjellige forumene, om det er fordi du syns de utaler seg på intelligente måter eller om de prøver å slutte med nålen. Selv følger jeg jevnlig med mange brukere her på forumet for å se om de gjennomfører hva de har har satt som mål, #KjellFresh og #caketown (Dette er noen år siden) for å nevnte to som har prøvd å slutte, så har du alle de andre som setter seg forskjellige mål om diverse ting. Det å følge opp på noen for å se om de klarer seg, sende på den en PM for å høre om alt går greit er ikke stalking, det er empati og medmenneskelighet. Noen brukere man følger er mer kjente brukere, andre er ikke fullt så kjente, eller randoms som du ordlegger deg. Ser ikke problemstillingen din
Vis hele sitatet...
enig! titegn
Sist endret av susiserken; 1. desember 2015 kl. 00:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Hvorfor mener du at dette lukter stalker? Det er helt vanlig å følge flere brukere på de forskjellige forumene, om det er fordi du syns de utaler seg på intelligente måter eller om de prøver å slutte med nålen. Selv følger jeg jevnlig med mange brukere her på forumet for å se om de gjennomfører hva de har har satt som mål, #KjellFresh og #caketown (Dette er noen år siden) for å nevnte to som har prøvd å slutte, så har du alle de andre som setter seg forskjellige mål om diverse ting. Det å følge opp på noen for å se om de klarer seg, sende på den en PM for å høre om alt går greit er ikke stalking, det er empati og medmenneskelighet. Noen brukere man følger er mer kjente brukere, andre er ikke fullt så kjente, eller randoms som du ordlegger deg. Ser ikke problemstillingen din
Vis hele sitatet...

Yo, leste tilfeldigvis kommentaren din, og kan skryte på meg at ting går relativt bra fortsatt, men fortsatt med humper i veien.
Ikke meninga å spore av tråden!
*flies away*
Sitat av caketown Vis innlegg
Yo, leste tilfeldigvis kommentaren din, og kan skryte på meg at ting går relativt bra fortsatt, men fortsatt med humper i veien.
Ikke meninga å spore av tråden!
*flies away*
Vis hele sitatet...
Godt å høre at det går bra med deg, håper ikke juletiden har vært for hard mot deg =) For å komme seg til toppen av fjellet blir det ofte litt gåing i oppover og nedover -bakker, det er bare slik verden er skapt. Jeg har fremdeles like god troen på deg som tidligere, det viktigste er ikke at du skal nå toppen den første dagen, men i det heletatt å nå den. Det blir ofte noen stopper på veien opp hvor man står og ser utover landskapet og tenker "Her setter jeg opp camp", for å så fortsette stigningen litt senere. Du skal være stolt av deg selv kompis!
Sist endret av SoppVandreren; 25. desember 2015 kl. 13:20.
Absolutt, utfordringene stopper ikke med en gang man er rusfri en periode, er utfordringer hele veien, og jeg har mange svake stunder selv nå, så lenge etterpå. Heldigvis har jeg ikke noe spesielt forhold til juletider, så det har vært hyggelig! Ødela tråden helt nå¨, sorry
Har hørt at det ikke er bra å skyte speed muskulært idet hele tatt.....Men det skal gå bra rektalt uten sprøytespiss(og man får litt kick av det også)