Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1027
Hei!

Vil gjerne dele min opplevelse med MDMA med dere. Jeg er en gutt på 18 år og tok MDMA for første gang i helga.

Det startet med at jeg og en kompis ville gjøre noe fett sammen. Siden han går på pissings for THC kunne vi ikke gjøre som gamle dager og smoke litt. Han hadde erfaringer med MDMA før så da bestemte vi oss for det. Helga kom og han fikk skaffet. Han fikk bare tak i 1g så da fikk vi med en annen god kompis også

Vi var på en resturant og bestilte 3 glass med vann og droppa rundt 130mg hver. jeg satt i spenning og venta på hva som skulle skje. jeg hadde sommerfugler i magen og gleda meg som en engel.

Jeg begynte å føle meg varm og alt lyset ble så fint å se på. Vi bestemte oss får å dra på en liten fest til en kompis. Etter noen timer med å høre på musikk og bare kose oss droppa vi en liten en til. Når den kicka inn så satt jeg meg langt ned i sofaen, la ned hodet og så i taket. det følte ut som jeg hadde orgasmer i hele kroppen. Jeg satt der bare og kosa meg helt ut tok meg i håret og i ansiktet og det føltes helt fantastisk ut! alt av ting og vegger tok fargen fra lyset i taket og jeg satt der med orgamser i hele kroppen.

Det var en liten periode jeg begynte å freake ut, følte som jeg hadde pissa noen små skvetter i buksa også ble jeg veldig varm under armene. da måtte jeg bare reise meg opp også gikk jeg på do å tissa. Etter det fikk jeg roa med helt ned og følte meg så bra igjen

Etter jeg satt litt og koste meg selv for meg selv så prata vi med hverandre på festen og hadde det gøy og koste oss!

Det skjedde ikke så mye mer egentlig vi bare prata og koste oss til effekten gikk ut av kroppen

Dagen etterpå sov jeg bare i 2 timer og følte som jeg hadde vært på fylla på pils. litt ør og/eller rar i kroppen og litt sliten ikke så ille. I dag er jeg helt fin :-)

Sorry for dårlig skrevet, er min første rapport jeg har skrevet håper på fine svar :-)