Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 808
Heihei!
Kan ikke spesielt mye om pcer osv, men har en kompis som skal bygge den for meg. Må bare å deler osv..
Vil at dere freaks skal sette opp den beste gaming pcen jeg kan få til 8-12k som kan kjøre BF3 med 60fps ++ og andre fremtidlige titler.
-----
Må ha en pc som holder seg kaldt etc..
hva har du fra før av? skjerm, tastatur, mus eller noen deler?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
http://www.komplett.no/k/shoplist.as...E-D813DC8A3C05

10k, funker fint for det meste.

NB; Legg til en SSD for å makse ut budsjettet, men dette er ikke nødvendig
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/shoplist.as...E-D813DC8A3C05

10k, funker fint for det meste.

NB; Legg til en SSD for å makse ut budsjettet, men dette er ikke nødvendig
Vis hele sitatet...
Glemte dvd-brenner
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
DVD brenner for man finne selv, jeg har en og den duger plenty.
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Heihei!
Kan ikke spesielt mye om pcer osv, men har en kompis som skal bygge den for meg. Må bare å deler osv..
Vil at dere freaks skal sette opp den beste gaming pcen jeg kan få til 8-12k som kan kjøre BF3 med 60fps ++ og andre fremtidlige titler.
-----
Må ha en pc som holder seg kaldt etc..
Vis hele sitatet...
høres ut som en ordre... hmm...
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Finn heller en billigere PSU og bruk de sparte kronene på et GTX680. BF3 med konstant 60fps+ krever sitt og selv med et 680 må man nok fire ned krava til high for å oppnå dette i dagens vanligste oppløsninger. XFX Proseries 750W er like god, om ikke bedre enn Corsair HX750 og er mer enn nok til GTX680 i SLI om det noen gang skulle bli nødvendig.

Ellers er jeg enig. Muligens vente på en Ivy-CPU for å utnytte Z77-hovedkortet til det fulle, uten at det strengt tatt vil gi noen stor gevinst.