Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1777
Jeg fant fram den gamle SNESen min i dag, men når jeg kobler den til TV'n skjer det ikke noe. Jeg får verken lyd eller bilde

Konsollen slår seg på, og det lyser rødt på "POWER". Kablene til TV'n skal også være koblet riktig (funker på PS2 i hvertfall). Jeg har bare et spill for hånden akkurat nå, men jeg kan ikke se noe galt med det. Er det noen som har tips til hva som kan være feilen? Jeg skal se om jeg finner flere spill jeg kan prøve
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Blås ren kontaktene på maskinen og kassetten. Du kan også prøve å trykke reset-knappen noen ganger
Nå prøvde jeg å vri på ledningen, og på et lite punkt så får jeg lyd, men fortsatt ikke noe bilde. Den converteren var jo ikke akkurat gratis, men hvis det er det som trengs....
Ville heller prøvd å kjøpe kabel basert på det du skrev i forrige posten din. Sjekk ebay.
Kjøpte nettop kabel, så får prøve det først. Er det noe forskjell på kabelen til SNES og f.eks. PS2? Den virker tross alt utmerket på Playstationen
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Ja det er ikke helt den samme. Men om du finner en kabel til nintendo 64 så passer den utmerket. Har hatt samme problemet selv, og det virker som at hos meg er det tv'en som er problemet, da den fungerte på en litt eldre flatskjerm...