Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1695
Er det noen her som er interisert i pickpocketing ?
Har i det siste følgt med på folk som Bob Arno "The Master Of Pickpocketing".
Syns det er veldigt kult men at folk tar klokker, slips, lommebok og sånne ting.
Veldigt artig med sånne show med at de lurer de hele tider
Noen her som vet om andre kjente folk som driver med dette ?
Let me know
Er fasinert av hvordan proffene klarer å ta f.eks belter og klokker som du nevner uten at offeret merker det. Har sett en dokumentarserie på National Geographic, men husker ikke hva den het
Sjekk ut the Real Hustle, kan anbefalest.
Top Stalker :3
Trådstarter
82 3
Sitat av TobiasB331 Vis innlegg
Er fasinert av hvordan proffene klarer å ta f.eks belter og klokker som du nevner uten at offeret merker det. Har sett en dokumentarserie på National Geographic, men husker ikke hva den het
Vis hele sitatet...

Da er det sikkert han som jeg har nevnt; Bob Arno , viss det handler om en mann som går rundt og ser når folk skal til, og utfører dette, så avslører han de, men husker ikke helt hvordan det er, men tror det er noe sånnt
Sist endret av TommyParty; 2. november 2013 kl. 01:02. Grunn: Skrivefeil D:
Er det den her hvor Bob Arno er i Italia: http://www.youtube.com/watch?v=Ia2b54srRZM
Det er ikke noen som driver med dette selv?
I forbindelse med trylling, har jeg lært meg å "stjele" (Jeg gir klokkene tilbake etterpå) klokker av armen til folk. Jeg skulle gjerne lært meg mer av dette! Hadde vært utrolig kult å fått noen opp på scenen og tatt av dem f.eks slipset, beltet uten at de merker det.
Noen som vet om bøker, filmer etc. jeg kunne lært av?
Top Stalker :3
Trådstarter
82 3
Sitat av Dovregubben Vis innlegg
Er det den her hvor Bob Arno er i Italia: http://www.youtube.com/watch?v=Ia2b54srRZM
Vis hele sitatet...
Ja, det er den

Sitat av Slafs Vis innlegg
Det er ikke noen som driver med dette selv?
I forbindelse med trylling, har jeg lært meg å "stjele" (Jeg gir klokkene tilbake etterpå) klokker av armen til folk. Jeg skulle gjerne lært meg mer av dette! Hadde vært utrolig kult å fått noen opp på scenen og tatt av dem f.eks slipset, beltet uten at de merker det.
Noen som vet om bøker, filmer etc. jeg kunne lært av?
Vis hele sitatet...
Det er veldig vanskeligt, men jeg prøver og øve med klokker på diverse ting som er rund, på en måte.
Forresten, noen tips på hvordan man kan øve seg ? :P
En ting jeg alltid har lurt på.. Hvis man trekker opp en musefelle og legger den i lomma, vil en lommetyv "merke" hva det er eller vil han bare "go for it", ta det som er der? Og deretter få fingeren knekt ^^ ? Da hadde jeg ledd meg skakk.
Sitat av TommyParty Vis innlegg
Det er veldig vanskeligt, men jeg prøver og øve med klokker på diverse ting som er rund, på en måte.
Forresten, noen tips på hvordan man kan øve seg ? :P
Vis hele sitatet...
Jeg fikk venner til å hjelpe meg, og hver gang jeg så noen med riktig type klokke så prøvde jeg å ta den av. Nå får jeg det til ganske så bra!

Sitat av Taurean Vis innlegg
En ting jeg alltid har lurt på.. Hvis man trekker opp en musefelle og legger den i lomma, vil en lommetyv "merke" hva det er eller vil han bare "go for it", ta det som er der? Og deretter få fingeren knekt ^^ ? Da hadde jeg ledd meg skakk.
Vis hele sitatet...
Jeg antar at musefella ville gått av før noen lommetyv ville fått muligheten til å grafse i lommene dine
De gangene jeg "stjeler" ting, så prater jeg med personen og legger merke til hvor h*n legger mobilen eller lommeboka. Men så er jeg langt ifra noen profesjonell lommetyv..