Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  288 27102
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Kan sende scroll til disse realmene:
http://sig.lanjelin.com/user/laxzzi
http://sig.lanjelin.com/img/laxzzi.png

Holder for tiden mest på på Stormscale.
Holder på å levle en Rogue(58) og en ProtPala(80)
Vis hele sitatet...

Laxzzi hyl ut om du trenger en og lvle med har 85 mage druid warr og en 82 lock(som jeg ikke får til og funke) så fremst du er horde da


kan sikkert ta en runde eller fler på prot pallan med druidn som healer, er drit lei av og tanke med warr`n så morro og kanskje hjelpe til med instagroup om ønskelig druid`n heter Gravstøtte tanken heter soulgrind magen heter Sluttåmas og locken husker jeg fan ikke og detta mail greine jeg har regga husker jeg heller ikke men legg meg til da du
Sist endret av tribalgoth; 13. mars 2012 kl. 12:52.
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
Laxzzi hyl ut om du trenger en og lvle med har 85 mage druid warr og en 82 lock(som jeg ikke får til og funke) så fremst du er horde da


kan sikkert ta en runde eller fler på prot pallan med druidn som healer, er drit lei av og tanke med warr`n så morro og kanskje hjelpe til med instagroup om ønskelig druid`n heter Gravstøtte tanken heter soulgrind magen heter Sluttåmas og locken husker jeg fan ikke og detta mail greine jeg har regga husker jeg heller ikke men legg meg til da du
Vis hele sitatet...
Hvilken server er du på?
Jeg må jo ha din Real-ID om det skal være crossrealm

Palaen har foreløbig ingen tanking-gear,(går prot asap) men dette er fordi den starta på scratch i lvl 80 som naked pga den ble hacka i lich king..
Har dog dugelig dps-gear so far :P
glemte seff, men er Stormscale

tror jeg skal på litt fra 2100 og utover litt idag

går det ann og kjøre random kø om du setter oss i køen som group leader?
Sist endret av tribalgoth; 13. mars 2012 kl. 13:49.
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
glemte seff, men er Stormscale

tror jeg skal på litt fra 2100 og utover litt idag

går det ann og kjøre random kø om du setter oss i køen som group leader?
Vis hele sitatet...
Ja, det går an. Om dere har lyst, har jeg en level 80 feral druid jeg kan joine med. Har fullt tanking gear fra ICC, så jeg kan gå som tank for raskere kø =)
Sist endret av mandelbrot; 13. mars 2012 kl. 14:32.
Noen på Turalyon?
Sitat av mandelbrot Vis innlegg
Ja, det går an. Om dere har lyst, har jeg en level 80 feral druid jeg kan joine med. Har fullt tanking gear fra ICC, så jeg kan gå som tank for raskere kø =)
Vis hele sitatet...
burde jo gå bra da får jo mr palla det tanking gearet han måtte ønske(hvertfall platen) trinkets og andre nick nacks får dere slåss om
Om noen har lyst på mounten, send meg en PM, har etpar inaktive RaF kontoer som jeg kunne ha reaktivert.
Server / faction betyr ikke så mye.

Lagde en gang en konto på US realms, så dersom noen spiller der, skrik ut, og jeg tar gladlig imot en scroll der også.
husk at for å få mounten må du betale for 30 dager med playtime.
Har en Scroll of Resurrection om noen trenger
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har vært og laget meg profil ens ærens for å fiske etter flere folk jeg kan spille med, så prøver lykken

Spiller på Spinebreaker-H, en særdeles stusselig og forlatt server. Om noen liker stusselig, har jeg også res-scrolls. Raider et par dager i uka, og driver mer eller mindre med raidlogging fordi jeg ikke har noe bedre å finne på utenom disse tidene. Server transfer er i utgangspunktet ikke aktuelt pga. stusselig=behagelig, og progress er bra, så må bare finne ut hvordan unngå å dø av kjedsomhet mellom raids nå

Kunne tenke meg å finne flere som er interessert i PvP! Er ikke like moro å signe alene eller bare et par stykker. Kanskje evt også litt instance farming/achi hunting i MoP. Send DM for Real-ID om du er på Horde-siden med en PvP-gearet char i allefall
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Noen på Turalyon?
Vis hele sitatet...
Jeg er på Turalyon!
Jeg er på the mealstorm
Hvis noen er på Argent Dawn er det bare å ta kontakt Grushtok - Horde

Så såvidt noen snakke om Scrolls tidligere her, og jeg har flere til overs så er bare å sende PM hvis det ønskes
Ally @ Ravencrest

PM Yewi / Seewhen
Sist endret av SeeWhen; 23. april 2012 kl. 14:03.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Muqq @ Outland
Blythe @ Outland

Bare å ta kontakt om noen vil gjøre noe artig..
Alliance på Zenedar Eu, Priest lv l85. Har også en Druid 85 på Stormscale
Jeg har da en 85 paladin på frostmane.
Armory link:http://eu.battle.net/wow/en/characte...aturtle/simple

85 warlock på frostmane
Started aldri å geare opp

85 Druid på al'akir
Også så å si ikke gearet.

Spiller da ikke for øyeblikket men har tenkt å starte på når mist of pandaria kommer
Sitat av Bluescreen Vis innlegg
Jeg er på Turalyon!
Vis hele sitatet...
Er på Turalyon jeg også!
Hva går du som in-game?
Har 5 85's på Neptulon, Horde. Den serveren er jo dau som fy (ihvertfall på horde siden), så skal vell transfere noen bort derfra snart, må få penger bare :-P
SS er ikke dau, men overfyllt men sjelden kø nå om dagen, men MOP da blire nok litt kø igjen
Toppen Lvl 85 Nightelf Hunter på Defias Brotherhood
Levler at the moment på Ravencrest etter en lengre "pause".

Noen som spiller der som har greie guild's?

Bare og adde Legynd ingame
Gromle UD Mage @ Daggerspine
Vreagoth Human pala @ Daggerspine
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som er med å spille noen battlegrounds som alliance? Hadde vært supert å hatt noen som blir med å samle litt honor og HKs.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Noen som er med å spille noen battlegrounds som alliance? Hadde vært supert å hatt noen som blir med å samle litt honor og HKs.
Vis hele sitatet...
Reroll horde og join oss! (Laxzzi, Fero, meg)
Nei, uaktuelt å rerolle
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Nei, uaktuelt å rerolle
Vis hele sitatet...
Jeg skal begynne med PVP igjen så fort jeg får tak i en Gurthalak fra LFR, har gjort madness 12-13 ganger nå og fortsatt ingenting.
Fler fra Ravencrest A her eller?
Navn: Suspected
Class: Shaman
spec: Resto / ele

Navn: Suspection
Class: Warrior
Spec: Fury/prot

Navn: Huugash
Class: Hunter
Spec: SV/MM

Har også noen på Executus H

Navn: Dragnoush
Class: Paladin
Spec: prot/holy

og noen andre diverse. SuF out!
Skyfx - Priest @ Neptulon - Alliance
Ambien - Paladin @ Neptulon - Alliance
Crynet - Warrior @ Neptulon - Alliance
Skylit - Shaman @ Neptulon - Alliance

Ambien - Rogue @ Kazzak - Horde

Spiller ganske casual akkurat nå, er møkk lei av DS, så har bynt litt med pvp, spiller PVP som Disc priest med Skyfx.
Om noen er på Neptulon alliance så invite meg gjerne, liker å få nye venner på wow
RealID:
Sist endret av Skyfx; 10. mai 2012 kl. 23:50.
Har en lvl 38 på Ravencrest forløpig ^^
Paladin Dwarf
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Raritybro - Burning Blade. er med i en guild som heter "Norge Rundt" sikkelig koselig guild! vi er tredj best på serveren ang raid progress og sånt, men har ikke spilt på en stund nå ;o
Sitat av Knäppgök Vis innlegg
Har en lvl 38 på Ravencrest forløpig ^^
Paladin Dwarf
Vis hele sitatet...
Du må gjerne /w meg hvis du trenger noe kan lage glyphs potions etc kan også booste litt.
Spiller Aliance på Ravencrest. Nettop beggynt å spille igjen ett flere års pause så føler meg ekstremt dårlig for øyeblikket
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
om noen trenger boost på stormscale horde /w soulgrind 85 warr som kjeder seg max om han er online
En smule off topic: Er WoW fortsatt like på trynet som før, eller er det verdt å tenke på å komme tilbake nå? Begynte på igjen for ca 3 måneder siden, men over 2 måneder siden sist jeg var innlogget nå.. Tenker da spesielt på bots i BG's og buggen som ga "duped" Crimson Deathcharger mounts.. Om noen spiller Auchindoun alliance, florerer det fortsatt med mountet i trade og på AH? Noen som evt. hadde giddet å sjekke AH på den serveren?
Spiller ally på ravencrest og horde på haomarush (<- nesten ikke lenger, siden serveren er død)
85 nelf warr, 85 human warlock, 85 troll shaman, 82 undead mage og 80 tauren druid
Sitat av 10minutemail Vis innlegg
En smule off topic: Er WoW fortsatt like på trynet som før, eller er det verdt å tenke på å komme tilbake nå? Begynte på igjen for ca 3 måneder siden, men over 2 måneder siden sist jeg var innlogget nå.. Tenker da spesielt på bots i BG's og buggen som ga "duped" Crimson Deathcharger mounts.. Om noen spiller Auchindoun alliance, florerer det fortsatt med mountet i trade og på AH? Noen som evt. hadde giddet å sjekke AH på den serveren?
Vis hele sitatet...
har 4,snart 5 på 85 @ auchindoun og kan ikke huske å ha sett noe mount spam i det siste. Mye pug's og rbg's.. Er i en helnorsk guild og merker det går mot slutten av expansion
,folk blir lei og tar pauser frem til MoP.

Om du vurderer en seriøs comeback så hadde jeg venta til MoP,når alt er nytt og du står på lik linje som alle andre.

Ser ut som guilds generelt sliter med og få samla folk til 25m raids,er på jobb så får ikke sjekka ah for deg desverre
Dersom noen er keen på PvP (BG, RBG og Arena@StormscaleHorde) er det bare å PMe meg.. (restodruid 394ilvl)

Spiller med Glenni og Fero her på forumet + et par andre som man har blitt kjent med via WoW (engelsktalende) og sitter på skype.
Dersom alle er online samtidig, er vi jo 5-6 stk som går som en group og eier det vi kommer over.
Også veldig lett å ta achievements på denne måten.

Bare erfarne spillere.
Sist endret av MrCryptical; 11. mai 2012 kl. 10:31.
Trådstarter
Ser det er liv i tråden enda, så jeg sier litt om det jeg gjør på ravencrest (Horde) her.. Jeg fikk joine en guild som jeg startet med noen fra en annen guild jeg var med før. Vi trenger RANGED dps + en tank fordi tanken våres leavet.. Hvis du vil være med å raide med oss, så kontakt meg via pm, så tar vi en prat
8/8 normal 3/8 hc, jobber med 5/8 hc, som vi kommer til å få i løpet av neste uke eller uken etter der igjen.
Social og pvp players er også velkommene
Noen som spiller horde på Outland? Bare å kontakte Delgan 85 fury warrior.
Noen aktive på Grim Batol? Spiller der med 11 andre venner, ta kontakt vis noen vil kjøre DS eller PvP!
Mest online på Skløttaa og Lanníster om dagen.
Sitat av 10minutemail Vis innlegg
En smule off topic: Er WoW fortsatt like på trynet som før, eller er det verdt å tenke på å komme tilbake nå? Begynte på igjen for ca 3 måneder siden, men over 2 måneder siden sist jeg var innlogget nå.. Tenker da spesielt på bots i BG's og buggen som ga "duped" Crimson Deathcharger mounts.. Om noen spiller Auchindoun alliance, florerer det fortsatt med mountet i trade og på AH? Noen som evt. hadde giddet å sjekke AH på den serveren?
Vis hele sitatet...
Blir mer å mer på trynet for hver patch.

Starta å spille igjen for 4 uker siden, hadde da ikke spillt på 10 mnd.
Vet ikke helt hvorfor jeg spiller egentlig, men hvorfor bruker en heroinist heroin?
Sitat av sluch2k Vis innlegg
Blir mer å mer på trynet for hver patch.

Starta å spille igjen for 4 uker siden, hadde da ikke spillt på 10 mnd.
Vet ikke helt hvorfor jeg spiller egentlig, men hvorfor bruker en heroinist heroin?
Vis hele sitatet...
Tror ikke akkurat eksemplet ditt er sammenlignbart.
Han bruker det vel fordi det er hans oppfatning av virkeligheten.

Og jeg håper da ikke du spiller WoW fordi det er din oppfatning av virkeligheten?

WoW er et spill man kan gå rundt og hoppe i sirkler en hel dag uten å tenke over det omtrent, men i din sitasjon så tror jeg "få seg et liv" passer best dersom du spiller for no reason.
Spiller har på ingen måte blitt dårligere, bare anderledes!

Folk elsker å hate!
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Jeg savner å f.eks kunne velge litt mer selv ang. talents. F. eks unholy dk tank.
Trådstarter
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Jeg savner å f.eks kunne velge litt mer selv ang. talents. F. eks unholy dk tank.
Vis hele sitatet...
Da hadde det ikke vært noe forskjell på de forskjellige specsa, så det er jo bra det da
shit was so cash
Anda22's Avatar
Noen som spiller på scriptcraft?
Trådstarter
Sitat av Anda22 Vis innlegg
Noen som spiller på scriptcraft?
Vis hele sitatet...
Aldri hørt om
Sitat av Heiho Vis innlegg
Aldri hørt om
Vis hele sitatet...
Ser ut til å være en vanillia wow server uten ranking for donations osv.

http://worldofscriptcraft.com/site/
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Sitat av Heiho Vis innlegg
Da hadde det ikke vært noe forskjell på de forskjellige specsa, så det er jo bra det da
Vis hele sitatet...

Kan du utdype dette? Selvfølgelig er det en forskjell?