Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 8029
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Er ikke noe galt med å spille sammen to bassister, man kan finne mye morsomt av det.

Har selv prøvd dette et par ganger hvor en spille komp mens en spiller melodilinje.

Enda mer morro dersom man har seksstrenger.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Er ikke noe galt med å spille sammen to bassister, man kan finne mye morsomt av det.

Har selv prøvd dette et par ganger hvor en spille komp mens en spiller melodilinje.

Enda mer morro dersom man har seksstrenger.
Vis hele sitatet...
;P er så dårlig det går ann å være på bass.
Er ikke så dårlig på gitar dog.
jeg ville tatt en Fender Presicion Bass den kan spille alt fra metall til smooth-jazz.
Kjøpte en fender P-bass i USA for et år siden og har aldri angret et sekkund. virkelig en gitar man får en spesiel kjærlighet til, (spiller forresten rock og funk/jazz selv)
Sitat av Mrfreakman Vis innlegg
jeg ville tatt en Fender Presicion Bass den kan spille alt fra metall til smooth-jazz.
Kjøpte en fender P-bass i USA for et år siden og har aldri angret et sekkund. virkelig en gitar man får en spesiel kjærlighet til, (spiller forresten rock og funk/jazz selv)
Vis hele sitatet...
Ja, vurderte den. Men valget mitt gikk for en jazz bass