Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1290
Har ett problem. Skal plugge inn ethernet kabelen i Routeren men, hvor skal jeg plugge den inn? finner ikke stedet!!
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
er du full? det er inngangen med annen farge enn de fire fem andre. står som regel DSL på den.
Er det kabelen til maskinen din du snakker om skal den i en port med tall på (de som har samme farge)
Litt mer info hadde vært kjekt, hva slags router har du?
Sitat av SanderKulen Vis innlegg
Litt mer info hadde vært kjekt, hva slags router har du?
Vis hele sitatet...
Jeg har Altibox router
Sitat av Cr8xUltimate Vis innlegg
Jeg har Altibox router
Vis hele sitatet...
"Hvor stor motor har jeg i bilen min?"
"For å svare deg på det må vi vite hvilken bil du har.."
"Tror det er en Suzuki."
Er det så vanskelig å finne en sånn? Enten så er du full eller blind.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Er det så vanskelig å finne en sånn? Enten så er du full eller blind.
Vis hele sitatet...
Eller så leiter han på feil boks.
Enkelte altibox routere har ekstern mediaconverter, kan hende han leiter på den :P
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Ev kan jo TS google etter brukermanualen. står nok på første side under "how to setup and connect the router"ish
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Cr8xUltimate Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ta en kik på baksida. Der er fire ethernetporter. Bruk ein av dei.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Ta en kik på baksida. Der er fire ethernetporter. Bruk ein av dei.
Vis hele sitatet...
Merket det først nå men, selve greia er boltet inn i veggen men, får vel prøve! Den gir meg Internett til Dell optiplex 755 ikke sant?:?
Sitat av Cr8xUltimate Vis innlegg
Merket det først nå men, selve greia er boltet inn i veggen men, får vel prøve! Den gir meg Internett til Dell optiplex 755 ikke sant?:?
Vis hele sitatet...
Så langt det ikke er andre problemer, som f.eks. feil på kabelen, driverproblemer eller lignende får du nett.
På min P2812 modem (fra Telenor dog) så lyser ikke "internett" uten at det er en ethernet kabel i DSL, så da har vel TS fått en kabel inn der, så kanskje h*n mener å strekke kabel fra 1-2-3-4 -> PC (lokalt)?
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Sitat av Cr8xUltimate Vis innlegg
Merket det først nå men, selve greia er boltet inn i veggen men, får vel prøve! Den gir meg Internett til Dell optiplex 755 ikke sant?:?
Vis hele sitatet...
Løft Zyxelen litt opp og så mot deg. Da vil den gå ut av festet og du vil få tilgang til de 4 portene bak. Skal du ha internett benytter du port nr1