Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 4326
'Ellå! Jeg har tidligere spurt om det har vært noe Mountain Dew man kan få kjøpt i Norge. Og takk til det flotte freak-samfunnet så har jeg fått kjøpt og drikt den herlige drikken fra Deli de Luca i Oslo. Men jeg var bare i Oslo for en liten stund.
Det har seg sånn at jeg bor i Skien, og nå lengter jeg allerede etter Mountain Dew igjen! Jeg vil ikke dra til Oslo bare for en drikke, så er det noen som kan svare meg på om Mountain Dew finnes i Skien? Jeg snakker om den Originale, Ikke Energy-versjonen.
vet de hadde det på shell før, vet ikke med Skien dog, men er vel verdt et forsøk?
Du kan sende mail til Yummy Heaven i Oslo, så sender de deg i Posten!
Her i Bergen finnes dem på Meny, Ica Maxi og Mix ihvertfall..
Finnes i noen meny butikker her i Larvik også.
Til og med i Finnmark har vi det på 6 av 7 dagligvarebutikker (i hammerfest), hvilken stein er det du bor bak?

Du kan jo prøve å snakke litt med betjeningen på en av de lokale dagligvarene dine om de ikke kan ta inn ett lite kvantum for deg?
I notodden (ca 1 time kørsel fra deg)
på tuvensenteret Meny
Både meny på Lietorvet, og meny herkules i Skien!

Edit : ser du ikke ville ha energy versjonen... Tror de har den originale bare på herkules
Sist endret av visualn00b; 30. april 2013 kl. 16:56.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
34 3
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Både meny på Lietorvet, og meny herkules i Skien!

Edit : ser du ikke ville ha energy versjonen... Tror de har den originale bare på herkules
Vis hele sitatet...
Jeg sjekket på Meny Herkules, men fant ikke den originale versjonen der.
Det er bare å spørre noen ansatte på Meny kan ta den inn for deg, så ordner de det.
Bare et lite tips, det koster 89 svenske kroner for ett brett med Mountain dew i svinesund. Merk svinesund, ikke Norby!
trur det kosta nesten 200kr eller noe på Norby.
dem selger Mountain dew på PPsenteret i porsgrunn. den son ser ut som en flaske med nitrobensin
Rosa Bønne
50 3
Narvesen har fått inn Mountain Dew nå her jeg bor i hvertfall, kanskje de har det i skien også.
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
De har det på Meny hos meg (akershus) regner da med at de har det i alle menyer
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av PinkBean Vis innlegg
Narvesen har fått inn Mountain Dew nå her jeg bor i hvertfall, kanskje de har det i skien også.
Vis hele sitatet...
Tror det koster ca. 50kr flaska på narvesen, det er jo endel penger for 0.5l med brus.
De har Mountain Dew på Meny her også, men har bare sett det i 0.5l plastflasker og det smakte enkelt og greit dritt.
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
Tror jeg har sett den i hylla der de har Rockstar, Monster osv. på Meny Saga
Tror de har det på Meny Telemarksporten også i Porsgrunn
Sist endret av SanderKulen; 15. mai 2013 kl. 20:57.
Er det plasser i Norge som faktisk har boks-versjonen?
Sitat av sam500 Vis innlegg
Tror det koster ca. 50kr flaska på narvesen, det er jo endel penger for 0.5l med brus.
Vis hele sitatet...
Hvis du sammenligner det med 0.5l pils på byen er det ikke like dyrt.
Trådstarter
34 3
Joda, de har jo energy-utgaven på alle Meny butikker, men jeg er egentlig ute etter den originale utgaven uansett om det er i flaske eller boks. (Ikke den neongul/grønne).
Energy-utgaven jeg tenkte på ja. den smaker forferdelig.
Ultra, Coop HYPERMARKED og slike mega-dagligvarebutikker er plassen å lete om du skal ha sær leskedrikk.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Hvis du sammenligner det med 0.5l pils på byen er det ikke like dyrt.
Vis hele sitatet...
Neinei, men til sammenligning med annen brus på f.eks. Prix, som koster sånn ca. 14-15 kr.
Jeg fant Dr. Pepper, Canada Dry og Mountain Dew på Meny Litorvet da jeg studerte i Skien i fjor, 20 kroner boksen da! Dyre dråper
Jeg ville spurt på en meny-butikk hvor de har vanilla coke, regner med de også kan få tak i ekte mountain dew fra samme kilde om man spør pent
Sitat av DankieHaugen Vis innlegg
'Ellå! Jeg har tidligere spurt om det har vært noe Mountain Dew man kan få kjøpt i Norge. Og takk til det flotte freak-samfunnet så har jeg fått kjøpt og drikt den herlige drikken fra Deli de Luca i Oslo. Men jeg var bare i Oslo for en liten stund.
Det har seg sånn at jeg bor i Skien, og nå lengter jeg allerede etter Mountain Dew igjen! Jeg vil ikke dra til Oslo bare for en drikke, så er det noen som kan svare meg på om Mountain Dew finnes i Skien? Jeg snakker om den Originale, Ikke Energy-versjonen.
Vis hele sitatet...
Du får kjøpt mountain Dew på meny saga
Trådstarter
34 3
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Er det plasser i Norge som faktisk har boks-versjonen?
Vis hele sitatet...
Ja, det finnes den originale versjonen (boks-versjonen) på Deli de Luca i Oslo.
Det smaker det samme, men det er bare mindre koffein og noe sånt annet energi-greier. Jeg lurer bare på om det er boks-versjonen i Skien også et sted.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
34 3
Sitat av Pettle Poy Vis innlegg
Jeg fant Dr. Pepper, Canada Dry og Mountain Dew på Meny Litorvet da jeg studerte i Skien i fjor, 20 kroner boksen da! Dyre dråper
Vis hele sitatet...
Ingen Mountain Dew på Meny Lietorvet, nei.
Få vel lete videre.
Sitat av DankieHaugen Vis innlegg
Ingen Mountain Dew på Meny Lietorvet, nei.
Få vel lete videre.
Vis hele sitatet...
Du får kjøpt mountain Dew på meny saga
Har du en GAME butikk i nærheten? GAME på lørenskog selger Mountain Dew, Vanilla/Cherry Coke osv hvertfall
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Er det plasser i Norge som faktisk har boks-versjonen?
Vis hele sitatet...
mener de hadde det i Tromsø sist gang jeg var der på flyplassen vanlig Mtndew ikke energy. Mtndew er digg, kjøper det i sverige som regel ^^
Sitat av Elshop Vis innlegg
Du får kjøpt mountain Dew på meny saga
Vis hele sitatet...
Jeg sjekket på Meny Saga, men de har bare Energy-utgaven/versjonen.
Jeg leter etter den vanlige Mountain Dew.
Sitat av DankieHaugen Vis innlegg
Jeg sjekket på Meny Saga, men de har bare Energy-utgaven/versjonen.
Jeg leter etter den vanlige Mountain Dew.
Vis hele sitatet...
Nei, rett ved inngangen har de vanlig mountain dew.


denne:
Sist endret av VitoScaletta; 1. juni 2013 kl. 22:38.
Sitat av Elshop Vis innlegg
Nei, rett ved inngangen har de vanlig mountain dew.


denne:
Vis hele sitatet...
Jeg sjekket nok en gang, men fant ikke den originale. Jeg sjekket ekstra nøye denne gangen. Er du sikker på at du ikke mener energy-utgaven?
Er det en mulighet om du kan ta et bilde inni butikken? Eller si meg litt mer detaljert hvor i butikken den ligger?
Kan nokk ta bilde av den i dag,, går på hjalmar og skal sikkery en tur innom butikken
Du sjekker jævlig dårlig. Så og si alle Meny-butikker har denne. Kan ikke huske å ha vært innom meny uten å finne en av disse
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Er det plasser i Norge som faktisk har boks-versjonen?
Vis hele sitatet...
Fant noen bokser med Mountain Dew i Kirkenes på en kiosk, husker ikke om det var Energy eller "vanlig" utgave.

Ellers har flere steder i Alta Energy utgaven (begge Statoilene bl. a) hvis det var til interesse for noen...
Dette er hva jeg fant på Meny Flåtten idag!

http://i39.tinypic.com/2yjo7fa.jpg
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Dette er hva jeg fant på Meny Flåtten idag!

http://i39.tinypic.com/2yjo7fa.jpg
Vis hele sitatet...
Du har nok misforstått litt. Det jeg er ute etter er Mountain Dew.
Ikke Mountain Dew Energy som på bildet. Mountain Dew Energy har ekstra mye koffein. Jeg vil gjerne ha den originale/normale utgaven fordi den har mindre koffein og minner mer om en brus og ikke en energi-drikk.
Da tror jeg de har den på ICA Brotorvet skal se etter neste gang jeg er innom
Trur de har begynt å selge MD på de fleste butikker. De selger hvertfall en energy versjon + en grønn en. Trur det er den grønne du vil ha, jeg likte selv den energy verjonen godt
Noen som vet hvilke butikker som har den i Larvik? ikke energy utgaven.
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Da tror jeg de har den på ICA Brotorvet skal se etter neste gang jeg er innom
Vis hele sitatet...

De har den ikke der.

Sa det tidligere i tråden. Enkleste er å bestille fra Yummy Heaven i Oslo, og få det sendt hjem i Posten. Blir ikke billig, men koster å være kar. Ca 600 for et brett, ink frakt.


99% av alle svarene her omhandler Energy-versjonen.

Sitat av Rabbern Vis innlegg
Trur de har begynt å selge MD på de fleste butikker. De selger hvertfall en energy versjon + en grønn en. Trur det er den grønne du vil ha, jeg likte selv den energy verjonen godt
Vis hele sitatet...
Den grønne er nok MD Energy light.
Sist endret av Mr. Flash; 5. juni 2013 kl. 18:40.