Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1584
Hei og hå!

Har mekka ny låt, er første dubstep låta mi, så det er sikkert litt å kritisere, men håper den faller i smak til noen.

http://soundcloud.com/kakkopp/misclick-bullshit
Jeg likte den! Utrolig godt gjort. Kanskje litt heftigere "drops".
Veldig bahagelig å høre på
skittent og deilig
takk takk Angående drops, ja, det er den vanskeligste delen i dubstep, men jeg ville lage en chill låt, å ikke alt for filthy
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Bra laga syns jeg, men ikke akkurat det jeg ville dratt fram på en fest :P

Likte stemmene midt inni der
Ja, neste låta må bli mere partydub aka skrillex typ tenker jeg.

men takk
Det var bra saker Lag mer !
Det her var jo kvalitet. Dirty som f, og jeg digga introen. Stemmene passer bra også.
Rått!
Åssen program ble brukt?
Absolutt bra! Men savner som nevnt over de tunge droppene! Kan godt være chill med litt tunge drops
Dette likte jeg! Knall, stå på.

Håper å få høre mer fra deg
shit! my positiv tilbakemelding her, takk alle sammen! Det er nå mulighet for å laste den ned på soundcloude btw;p

kdc_hero; jeg bruker FL studio (Fruity Loops)

Å jeg kommer til å mekke mye mer , det skal jeg love ;pp
flinke mr.Escobar
Takk liverbird
Sitat av evievu Vis innlegg
takk takk Angående drops, ja, det er den vanskeligste delen i dubstep, men jeg ville lage en chill låt, å ikke alt for filthy
Vis hele sitatet...
I såfall er det veldig godt gjort uansett.

Ser frem til å høre mer ?
Ja, det blir mer. Neste låt blir rappe dub, driver å mekker en vocalist som skal rappe noe filthy shit, gleder meg som en liten unge på julaften. det blir pew pew!
Veldig bra låt! Hold deg til rolige tunes, dette kan du jo. Gleder meg til mer
Heftig!

Kan du uploade .flp fila? Vil se hvordan du har satt det opp, har lyst til å prøve meg på dubstep selv
Part time ninja
locked65's Avatar
Dette var bedre enn mye annet som har vært kasta ut på forumet.

Høy teknisk nivå på miks ivertfall. Som sagt over så savner jeg også en heftig drop.
Trenger ikke bli så mye "skittnere" av den grunn. Føler bare det gir noe mer til låta.

Elsker driven som følger hele låta. Bare går og går !

Fortsett med dette !
Sist endret av locked65; 12. mars 2011 kl. 13:51.
hehe, jeg legger ikke ut flp nei men fet drop ovenfor, lættis vocaler. Skal uppe en ny låt til uka, mulig den har en fet dropp, jeg har enda ikke funnet ut stilen som passer meg. Men til dere lyttere, hva forventer dere i en dubstep?