Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2045
Shady Banana
Quix's Avatar
Noen som har noen tips til hvordan jeg kan ''psyke meg opp'' til å game skumle spill? Skal fortsette på Amnesia og er en stund siden sist jeg spilte det. Jeg har sinnsykt lyst å fortsette på det samtidig som jeg IKKE har lyst til det
4chan --> /b/ --> Gore thread.

Scroll gjennom et par av de trådene, og du er immun/blasert mot det meste...
Du kan gå til legen din og fortelle at du har diagnosen "Amnesia Phobia" er du heldig så skriver han ut Valium. Lykke til!
Sist endret av MacinMan; 16. april 2011 kl. 20:57.
shit was so cash
Anda22's Avatar
Sitat av MacinMan Vis innlegg
Du kan gå til legen din og fortelle at du har diagnosen "Amnesia Phobia" er du heldig så skriver han ut Valium. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Tror desverre ikke det vil virke

Men du kan jo alltids begynne og game uten lyd forså og gå gradvis oppover i lyden.
Vil tippe at lyden utgjør meste av 'Skrekken' i spillet.
Vær alene hjemme, se en skrekkfilm, slukk alt lys, trekk for gardiner og sett noen tente stearinlys rundt omkring.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Vær alene hjemme, se en skrekkfilm, slukk alt lys, trekk for gardiner og sett noen tente stearinlys rundt omkring.
Vis hele sitatet...
Vært mere redd for at stearinlyset skal påtenne huset da...
der ganske enkelt ikke alle som liker skrekk, om det er film eller spill. Hvis du faktisk liker å spille det, vil det jo være en faktisk fordel å TØRRE å spille det?
Pissa nesten på meg første gang jeg spillte amnesia :O
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Skru av lyden i spillet og ha Aqua i bakgrunnen :P
Sitat av Turbolego Vis innlegg
4chan --> /b/ --> Gore thread.

Scroll gjennom et par av de trådene, og du er immun/blasert mot det meste...
Vis hele sitatet...
HAHA xD Sant da, Du blir ganske immun mot alt sånn da, foreks viss noen venner viser deg noe shitt på nettet er det bare " har sett verre"

Men ja, Gjør dette skal funke bra! husker selv når jeg spillte amnesia hoppa bakover noen par ganger ja :P
Amnesia slutter å være skummelt når du kommer til puzzle-delene der du bare roter rundt med dingser i en gammel herregård. Og skru på/tenn lys over alt.
Desidert skumleste delen var første encounter med splashy monsteret i vannet som plutslig dukket opp i knehøyde i ett tørt rom. Etter det syntes jeg ikke det klarte å toppe seg selv før jeg nesten sprang rett i ryggen på en gærning i fangekjelleren...
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Dette skjer om du ikke psyker deg opp :P
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Vær alene hjemme, se en skrekkfilm, slukk alt lys, trekk for gardiner og sett noen tente stearinlys rundt omkring.
Vis hele sitatet...
Det høres mer fjollete ut enn skumelt :P.
Jævla drittspill. Klarte ikke mer en 20 minutter da jeg prøvde det, selv om jeg ikke møtte på noe som helst annet en lyder.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Turbolego Vis innlegg
4chan --> /b/ --> Gore thread.

Scroll gjennom et par av de trådene, og du er immun/blasert mot det meste...
Vis hele sitatet...
imun mot gore ja, ikke mot folk som sniker seg innpa og skremmer livskiten ut av deg..
Slik som skrekkfilmer/horrorspill gjor.
Sist endret av Bombasa; 21. april 2011 kl. 00:56.
Av egen erfaring på slike saker, så anbefaler jeg å spille med lys på i rommet du sitter i, og ha lyd på et lavt nivå.
Det er lenge siden jeg har spilt noen slike type spill, men husker godt Phantasmagoria 2. Anbefaler det til alle skrekkinteresserte. Det skremte vannet av meg på slutten av 90-tallet. Amnesia syntes jeg ikke var skummelt i det hele tatt, men heller litt kjedelig.

Bare husk å sjekk under senga di før du starter å spille. Strø gjerne salt i en helsirkel rundt deg for å være helt sikker på at - de som man ikke skal nevne navnet på - ikke kommer og tar deg. Bedre føre var!
Sist endret av caperno; 21. april 2011 kl. 02:04.
Føler ikke for og spille amnesia, vil noen forklare hva det er? XD
Sist endret av Bobbacar; 21. april 2011 kl. 03:02. Grunn: Typo
Sitat av Bobbacar Vis innlegg
Føler ikke for og spille amnesia, vil noen forklare hva det er? XD
Vis hele sitatet...
Du får ett komisk innblikk om du ser denne videoen. Da jeg så denne tidligere i dag bare MÅTTE jeg laste ned spillet og prøve. Fy faen!
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Det virker ikke SÅ skummelt på videoer men når det er DU som er i kontroll så får du en HELT annen følelse. På visse punkter er det helt jævlig. Det var derfor jeg spurte om måter å psyke meg opp på. Spillet er satt opp på en brilliant måte. Jeg har sinnsykt lyst å fortsette mens jeg har sinnsykt lyst å droppe hele opplegget.