Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 13321
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Tenkte jeg skulle skrive ørlite granne om min siste urbex tur til England for en liten stund siden. Slenger ut noen bilder også av det jeg har fått redigert litt på hittil (ligger på flickr). Kommer også blogposter på de forskjellige stedene etterhvert.

Jeg fikk dra sammen med fire andre fantastiske folk. En annen fra Norge og resten fra England. Greit å bli vist rundt av noen som har peil og kjenner de vanskelige inngangene. Det var jaggu ikke lett å komme inn på de fleste stedene. I Tyskland er urbex rimelig enkelt... mens i England er det piggtrådgjerder, vakter, hunder og ofte såkalte PIR sensorer overalt.

Hele turen var et eventyr med mye action og var støl og sliten i mange dager etter at vi kom hjem til Norge igjen.

Totalt var vi innom 10 steder (ett likhus, en slags presteskole med et fantastisk kapell, ett hospital og resten lunatic asylums) og fikk kjørt 175 mil rundt omkring i England.

Her er noen smakebiter. Kommer nok mer...

Noen flotte statuer i det flotte kapellet. Håper virkelig ikke dette blir trashet og ødelagt.
http://farm6.static.flickr.com/5178/5483536454_4f7a697876_z.jpg

En rullestol på et legendarisk lunatic asylum i North Wales.
http://farm6.static.flickr.com/5092/5486992884_f1b714ca44_z.jpg

Fra et annet av de virkelig store forlatte mental sykehusene som er nedlagt. Her ble det avdekket grov mishandling av pasienter som f.eks. at pleiere tente på klærne eller tøflene deres. 'Horror hospital' ble det kalt i avisene...
http://farm6.static.flickr.com/5012/5489350517_58e0bea913_z.jpg

Korridor fra samme sted som over.
http://farm6.static.flickr.com/5174/5491612103_3a2ba86f9d_z.jpg

Røntgen apparat fra et sykehus midt i en by med endel gøyale ting inne. Her ble vi oppdaget av vakt med kjempestor schäferhund, men vi fikk bli og fotografere videre.
http://farm6.static.flickr.com/5013/5490099374_e9291a0f72_z.jpg

Hope u like.
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Sykt kult!
Oi dæven... Kjempefine bilder

Har du redigert de på noe vis? Kjempeflotte motiv, likte spesielt rullestolen.

KP til deg
Så jævlig fett ut! Så nesten litt spillaktige ut de bildene :P
Bildene dine ser ut som screenshot fra et spill :-P
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Oi dæven... Kjempefine bilder

Har du redigert de på noe vis? Kjempeflotte motiv, likte spesielt rullestolen.

KP til deg
Vis hele sitatet...
Disse bildene er såkalte HDR bilder (3 eksponeringer oppåhverandre) er fargekorrigert i photoshop i ettertid. Bildene som kommer på bloggen etterhvert kommer i god tradisjon til å være omtrent uredigert og ikke HDR behandlet. Er jo mange som hater HDR har jeg skjønt.

La nettopp ut et eksteriør bilde av et av mental sykehusene. Ganske fin arkitektur på mange av de gamle byggene der borte.

http://farm6.static.flickr.com/5097/5492895634_6d36fea8b5_b.jpg
Awesomeness! Du har ikke bildene i litt større versjon, til wallpaper?
Å fy faen! Og alt dette er nedlagt og tomt ? Jeg blir seriøst helt slått ut av det mental sykehuset!

Flotte bilder !

KP til deg
Sist endret av happy violence; 2. mars 2011 kl. 22:56.
Utrolig flotte bilder. Noen av dem ser ørlite grann overredigert ut, nesten urealistisk, men jeg synes likevel det passet inn.

No offence til dere andre bildepostere her på freak.no, men jeg må nesten si med hånden på hjertet at det er de beste bildene jeg har sett her på freak.no. Og det sier litt.

Fantastiske motiver du har fått også, blir nesten litt følelsesmessig ladd ved å se på bildene og tenke det som en gang har skjedd der.

Kanskje for mye å be om, men hadde du hatt lyst til å legge ut bildene i høyere oppløsning? Hadde sett utrolig bra ut som bakgrunnsbilde!

Til slutt vil jeg bare si; fortsett med det du driver med. Jeg har ikke peiling på fotografi, men for meg så ser det ut som om du vet hva du driver med.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Awesomeness! Du har ikke bildene i litt større versjon, til wallpaper?
Vis hele sitatet...
Tja har og har. Ligger ikke ute på nettet som er lett å få tak i, men har det lokalt her hos meg. Alt er skutt med fullformat canon 5d m2.

Sitat av tissemannX Vis innlegg
Å fy faen! Og alt dette er nedlagt og tomt ? Jeg blir seriøst helt slått ut av det mental sykehuset!

Flotte bilder !

KP til deg
Vis hele sitatet...
Ja det er store steder. Link til google maps på siste sted her.... Innvendig er det dessverre veldig ødelagt og andre etasje og oppover var så utrygge at det ikke gikk ann å gå der. Den store "main hall"en man ser på satellittbildet i midten er brent ned. De skyldte på småunger og rampestreker, men man fant vel ut at det var eierne som brant det ned selv for å slippe å bruke penger på restaurering. Verneverdige bygg som vil koste en formue å sette i stand igjen dette. Rullestol bildet over er også tatt her.
Sist endret av MrNorUe; 2. mars 2011 kl. 23:08.
På google maps ser det jo ut som om et veldig stort område. Skjønte ikke helt om det foran der som du har bilde av er ''hovedbygget'' og så er det forskjellige mindre bygg bak der, eller om det er et stort bygg bare det har brent ned og rast sammen?
Ser på google street view at mann vil bli annmeldt for ''trasspassing'' vist man beveger seg på tomten uten tillatelse.
Hadde du guide, eller hoppet du bare over den 1 meter høye muren?
Og var det noen kameraer der?
Sist endret av omba; 2. mars 2011 kl. 23:27.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bartulf Vis innlegg
Utrolig flotte bilder. Noen av dem ser ørlite grann overredigert ut, nesten urealistisk, men jeg synes likevel det passet inn.

Kanskje for mye å be om, men hadde du hatt lyst til å legge ut bildene i høyere oppløsning? Hadde sett utrolig bra ut som bakgrunnsbilde!
Vis hele sitatet...
Takk. Skal vurdere en løsning på hvordan legge ut større bilder.

Enig i at bildene blir litt overredigerte, men det er på en måte litt av meningen og. Føler de blir mere kraftfulle slik.

Sitat av tissemannX Vis innlegg
På google maps ser det jo ut som om et veldig stort område. Skjønte ikke helt om det foran der som du har bilde av er ''hovedbygget'' og så er det forskjellige mindre bygg bak der, eller om det er et stort bygg bare det har brent ned og rast sammen?
Vis hele sitatet...
Det er et kjempeområde. Og alt er forlatt og i forfall. Det jeg mente var at det bygget i midten er borte, mens resten er der enda. Rakk nesten ikke over noe der, men ble vist noen viktige punkter. Man må være litt rask der grunnet hissig lokal fyr som utgir seg for å være vakt trasker rundt der med hundene sine. Står litt mer om akkurat dette stedet her.
Name:  forum.jpg
Views: 3090
Size:  96,6 KB

Noen av de andre stedene vi besøkte var nesten større enn dette og.

Sitat av omba Vis innlegg
Ser på google street view at mann vil bli annmeldt for ''trasspassing'' vist man beveger seg på tomten uten tillatelse.
Hadde du guide, eller hoppet du bare over den 1 meter høye muren?
Vis hele sitatet...
Får svare på denne og før jeg legger meg..

Akkurat dette stedet hadde ikke gjerder så enkelt å komme inn, men man må passe seg for han lokale gamle pensjonist fyren nevnt over som kjører rundt og "vokter". Sånne skilt står det overalt, men det er mest for å skremme. Trespassing i England er ikke regnet som noen kriminell handling i seg selv, men man er nødt til å forlate området hvis eier (eller vakter som er der i hans sted) ber om det. Gjør man ikke det kan det straks bli mer alvorlig. I tillegg er det selvfølgelig smart å ikke ødelegge noe eller fysisk bryte seg inn noe sted siden man da har et mye større forklaringproblem skulle noen "ta" deg.

Vi støtte kun på en vakt på de 10 stedene vi var (selvom vi så endel fler...), men han var veldig snill og lot oss fotografere oss ferdig i noen timer før han kom og låste oss ut hovedporten så vi skulle slippe å klatre ut...
Det siste bildet i første posten ga meg chills, så skikkelig creepy ut

Gleder meg til den dagen jeg får råd til å reise litt og få utløp for min voksende interesse for urbex!
Sitat av MrNorUe Vis innlegg
Vi støtte kun på en vakt på de 10 stedene vi var (selvom vi så endel fler...), men han var veldig snill og lot oss fotografere oss ferdig i noen timer før han kom og låste oss ut hovedporten så vi skulle slippe å klatre ut...
Vis hele sitatet...
Er det bare meg, eller er dette noe som aldri ville skjedd i norge? Eller er det uvanlig å møte på vakter som er så hyggelige i England og?
Faen for noen fete bilder. Hvordan oppsøkte dere stedene? En engelske kompisene dine visste om de osv, eller lette dere etter dem på en eller annen måte?
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
Sitat av maggii Vis innlegg
Er det bare meg, eller er dette noe som aldri ville skjedd i norge? Eller er det uvanlig å møte på vakter som er så hyggelige i England og?
Vis hele sitatet...
Det er nok ganske uvanlig ja, men en morsom opplevelse. Spesielt i England med så mye vakthold har de ingen spesiell grunn til å gidde være hyggelige. Det hører med til historien at han i tillegg knakk opp et par dører han hadde spikret igjen så vi kunne se mer av stedet. Han virket overrasket, og syns nok det var litt gøy, at vi hadde kommet helt fra Norge for å titte på stedet.

Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Faen for noen fete bilder. Hvordan oppsøkte dere stedene? En engelske kompisene dine visste om de osv, eller lette dere etter dem på en eller annen måte?
Vis hele sitatet...
Takk. Det var de engelske kompisene som visste om dem og hvordan komme seg inn. Han ene driver med urbex på fulltid og er overalt. Vi fra Norge ante ikke hvilke steder vi kom til å besøke da vi dro over. Urbex er stort i England med mange forumer og lett og finne steder. Utfordringen er som regel å finne en vei inn. Et par av stedene vi var innom er såpass vanskelige at få engelske urbexere har vært der, så det er jo litt gøy.
Sist endret av MrNorUe; 3. mars 2011 kl. 08:48.
Shady Banana
Quix's Avatar
Peeeeeeent!! Jævli bra bilder. Fikk litt lyst å dra dit nå
Sitat av MrNorUe Vis innlegg
Korridor fra samme sted som over.
http://farm6.static.flickr.com/5174/5491612103_3a2ba86f9d_z.jpg
Vis hele sitatet...
Det bildet hadde på en måte et sykt fett lys! Tør jeg spørre hvordan du fikk det til?
Jeg fikk lyst å stikke på UE nå
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Det bildet hadde på en måte et sykt fett lys! Tør jeg spørre hvordan du fikk det til?
Jeg fikk lyst å stikke på UE nå
Vis hele sitatet...
Sitat av MrNorUe Vis innlegg
Disse bildene er såkalte HDR bilder (3 eksponeringer oppåhverandre) er fargekorrigert i photoshop i ettertid.
Vis hele sitatet...
..........
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Det bildet hadde på en måte et sykt fett lys! Tør jeg spørre hvordan du fikk det til?
Jeg fikk lyst å stikke på UE nå
Vis hele sitatet...
Stemmer som nevnt over. Bruker 3 forskjellig eksponerte bilder (et normalt, ett overeksponert som gir detaljer i mørke partier, og ett undereksponert som gir mer detaljer i lyse partier) som jeg setter sammen og deretter justerer levels og curves i photoshop. Som oftest prøver jeg å lage en hakket mørkere stemning enn det i virkeligheten er.
Sist endret av MrNorUe; 3. mars 2011 kl. 10:54.
Helt nydelige bilder! Kunne man gitt flere kp pr innlegg så skulle jeg gjort det.

Når du besøker blant annet disse psykiatriske sykehusene. Finner du da noen tegn til hva som har hendt der, tidligere tider når det var åpent? Slik som litt mer "creepy" utstyr enn slitne hage møbler som en finner på lier........
Sitat av MrNorUe Vis innlegg
Stemmer som nevnt over. Bruker 3 forskjellig eksponerte bilder (et normalt, ett overeksponert som gir detaljer i mørke partier, og ett undereksponert som gir mer detaljer i lyse partier) som jeg setter sammen og deretter justerer levels og curves i photoshop. Som oftest prøver jeg å lage en hakket mørkere stemning enn det i virkeligheten er.
Vis hele sitatet...
Men siden du er i farta, regner jeg med du ikke har med stativ og sånn. Så da tar du sikkert ett RAW bilde og lager tre forskjellige eksponeringer ut i fra det?
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Men siden du er i farta, regner jeg med du ikke har med stativ og sånn. Så da tar du sikkert ett RAW bilde og lager tre forskjellige eksponeringer ut i fra det?
Vis hele sitatet...
Bruker alltid fotostativ selvom det blir litt å drasse rundt på. Også bruker jeg AEB funksjonen på Canon 5d m2'en. (Automatic Exposure Bracketing). Da tar kameraet automatisk 3 bilder på rad, ett med normal eksponering og ett på +2 (overeksponert) og -2 (undereksponert). Stiller inn kamera på selvutløser 2 sekunder for å unngå å trykke tre ganger manuelt, eller bruker fjernutløser. Tar fortsatt RAW format. Det går ann å lage HDR av én RAW som du sier siden RAW inneholder mange eksponeringsnivåer. Så å ta 3 stykk RAW bilder kan sees på som litt overkill, men kjekt å ha.

Nytt bilde av det forlatte kapellet på presteskolen. Virkelig et fantastisk sted med bra stemning.

http://farm6.static.flickr.com/5020/5495416254_ba9910e8fd_b.jpg
Sist endret av MrNorUe; 3. mars 2011 kl. 13:24.
Siden vi er inne på det fototekniske her, hva bruker du til å sette sammen HDR-bildene med?
Er det photomatrix eller Photoshop, og hva er trikset for å unngå at de ser urealistiske ut?

Du får velge om du vil svare eller ikke, siden dette er litt sånne hemmelige greier
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
Sitat av sideshow Vis innlegg
Siden vi er inne på det fototekniske her, hva bruker du til å sette sammen HDR-bildene med?
Er det photomatrix eller Photoshop, og hva er trikset for å unngå at de ser urealistiske ut?

Du får velge om du vil svare eller ikke, siden dette er litt sånne hemmelige greier
Vis hele sitatet...
Hyggelig du syns de ikke ser altfor urealistiske ut. Det er nemlig målet mitt. Liker ikke når HDR effekten blir altfor overdrevet. Føler jeg begynner å finne en bedre balanse nå enn jeg har på tidligere bilder. Jeg bruker først Photomatix, og så justerer videre i photoshop med levels, curves og juster hue/saturation (som oftest ned). Har ingen bestemt teknikk egentlig, men prøver meg bare fram litt til jeg blir fornøyd. Tidligere brukte jeg et HDR program som heter Dynamic-Photo HDR, men syns jeg får bedre resultat med Photomatix.
Sitat av MrNorUe Vis innlegg

Nytt bilde av det forlatte kapellet på presteskolen. Virkelig et fantastisk sted med bra stemning.

http://farm6.static.flickr.com/5020/5495416254_ba9910e8fd_b.jpg
Vis hele sitatet...
Vet du når denne skolen ble forlatt?
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Faen for noen fete bilder. Hvordan oppsøkte dere stedene? En engelske kompisene dine visste om de osv, eller lette dere etter dem på en eller annen måte?
Vis hele sitatet...
Møtte på en del vakter som bare er hyggelige tilfeldigvis. Har fått sove på togstasjoner som egentlig er stengt o.l en del.

Men det værste var en dovakt som lot meg gå gratis på do og ga med Norske penger i Edinburgh fordi han så jeg hadde Norske penger når jeg gravde i lomma etter noe og det kom Norske mynter opp. Tror jeg fikk 50 kroner og 4 euro eller noe slikt av en totalt fremmed mann.

Har hørt mye det samme etter å ha hengt litt med stonere. Da de har blitt tatt har de blitt fortalt at de har nå 1 av 3 advarsler før det blir gjort noe med (altså da kunne bli tatt 2 ganger til før det fikk konsekvenser) eller scenarioer der de bare tar det du har på deg og labber videre som ingenting.
Har bare et lite spm: Hvorfor kan man ikke komentere på bloggen din?
Sist endret av Avatar; 6. mars 2011 kl. 14:20.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Avatar Vis innlegg
Har bare et lite spm: Hvorfor kan man ikke komentere på bloggen din?
Vis hele sitatet...
Egentlig fordi jeg ikke ønsker så mye kommentarer under hver post. Ønsker ikke at folk skal skrive om hvor de forskjellige stedene er osv. La opp gjestebok siden hvis man har lyst til å skrive noe. Planen har lenge vært å lage en egen hjemmeside med bildegallerier som ikke er i bloggform. Har mange planer, men blir jo aldri ferdig.. Driver og lager bok også for tiden.

Lagt ut noen få bilder til på flickr i det siste. Noen av disse har ligget veldig høyt oppe på flickr explore de siste dagene som jeg syns er ganske gøy.

De to øverste bildene er fra Asylum HR som nå blir gjort om til leiligheter. Svært område og ekstremt vanskelig å komme inn. Ifølge de jeg var sammen med på turen var det her de "fant opp" lobotomi, som senere spredte seg til mange andre psykiatriske anstalter, deriblandt Lier. Men har ikke klart å verifisere dette.

http://farm6.static.flickr.com/5140/5501832997_2487cf4358_b.jpg

http://farm6.static.flickr.com/5251/5501832989_6edb204d68_b.jpg



Main hall på Asylum W. Julepynten henger fortsatt. Det hvit i taket er en stor snøkrystall.
http://farm6.static.flickr.com/5096/5499153240_5c01282e1a_b.jpg
Sist endret av MrNorUe; 9. mars 2011 kl. 11:32.
Utrolig flotte bilder du har tatt! Jeg føler nærmest stemningen på kroppen. Hva slags linse har du brukt? Var noen av bildene som hadde en liten fisheye effekt.
Dette er soleklart høykvalitetsbilder.
Virker som han er en erfaren fotograf
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Atheos Vis innlegg
Utrolig flotte bilder du har tatt! Jeg føler nærmest stemningen på kroppen. Hva slags linse har du brukt? Var noen av bildene som hadde en liten fisheye effekt.
Vis hele sitatet...
De bildene som ser fisheye ut er tatt tatt med 15mm sigma f2.8 fisheye og de andre er tatt med en sigma 12-24mm f4.5-5.6 vidvinkel.

Sitat av Lommelykt Vis innlegg
Dette er soleklart høykvalitetsbilder.
Virker som han er en erfaren fotograf
Vis hele sitatet...
Hehe, jo takk. Er jo bare hobbygreier, men begynner kanskje å få litt erfaring ja. Lærer masse av å dra på disse turene med flinke folk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du har de beste bildene jeg noen gang har sett.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Du har de beste bildene jeg noen gang har sett.
Vis hele sitatet...
Jøss det var hygglig sagt. Takk for det. Her er et bilde av hvordan jeg ser ut når jeg er på tur.

http://farm6.static.flickr.com/5012/5545913953_3f1c595cb6_z.jpg
Flickrlink
Sist endret av MrNorUe; 22. mars 2011 kl. 15:54.
ELSKER bildene fra denna turen(og bildene dine generelt)

litt fett hvordan den lille statuen ser levende ut på første bilde

den stemninga de hdr bildene gir, er helt rååå.
Sitat av MrNorUe Vis innlegg
Jøss det var hygglig sagt. Takk for det. Her er et bilde av hvordan jeg ser ut når jeg er på tur.

http://farm6.static.flickr.com/5012/5545913953_3f1c595cb6_z.jpg
Flickrlink
Vis hele sitatet...
Hehe, må innrømme at jeg aldri helt har skjønt denne gassmaskefetisjen mange urbex-folk ser ut til å besitte. Forøvrig knallbra bilder igjen :-)
Skulle ønske jeg kunne sett verden på den måten. Det ser ut som en blanding av spill og virkelighet og maleri i mine øyne. Magisk
Det ser ut som 100 fleinsopp gjør det.
Jeg må bare si at bildene dine ser helt sinnsykt kule ut. Jeg klarer ikke engang å forstå hvilket utstyr du har brukt og hvilke post produskjon du har fåretatt deg.
Helt sinnsykt. Alt ser nesten ut som det er animert. Helt sinnsyk kvalitet altså!
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Jeg må bare si at bildene dine ser helt sinnsykt kule ut. Jeg klarer ikke engang å forstå hvilket utstyr du har brukt og hvilke post produskjon du har fåretatt deg.
Helt sinnsykt. Alt ser nesten ut som det er animert. Helt sinnsyk kvalitet altså!
Vis hele sitatet...
Som jeg skulle sagt det selv! Bildene er bare helt fantastiske. Sjekker innom daglig for å se om du har lagt ut noen nye...
Sitat av MrNorUe Vis innlegg
Jøss det var hygglig sagt. Takk for det. Her er et bilde av hvordan jeg ser ut når jeg er på tur.

http://farm6.static.flickr.com/5012/5545913953_3f1c595cb6_z.jpg
Flickrlink
Vis hele sitatet...
Du var ikke tilfeldigvis i byen Cheltenham? Sikker på at jeg så en kar som var veldig lik med prikk lik maske for en liten stund siden. :P
Syke bilder! Får grøssninger av å se dette her, flink er du!
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
Takk igjen for hyggelige tilbakemeldinger. Setter veldig stor pris på det. Jeg har lagt ut noen nye bilder på flickr streamen min, men for de som ikke følger med der legger jeg noen av de her og. Legger ut i ok størrelse til ære for dere. Alt er fra England.

Noen stoler i en korridor på et sykehus nedlagt i 1992.
http://farm6.static.flickr.com/5173/5527264322_1ed5769ac4_b.jpg

Samme sykehus om over; et rom med endel gammelt utstyr. Syns den pc'en er litt tøff.
http://farm6.static.flickr.com/5013/5537665727_a2f31e96fb_b.jpg

Fra innsiden av mørke Aslyum HR mens security løp rundt på utsiden.
http://farm6.static.flickr.com/5254/5518506348_1496520809_b.jpg

Nedslitt sykehuskorridor i Asylum W.
http://farm6.static.flickr.com/5174/5542111701_27f53468f0_b.jpg

Også fra Asylum W. Følte noenganger det hadde vært smart med en slags hjelm her. Mye som hang og slang fra takene og mye hull i gulvene.
http://farm6.static.flickr.com/5175/5550556543_41124b9771_b.jpg

Fra et et rom i gamle sykehus PP. Kalt det for et bibliotek pga bokhyllene, men kan ha vært noe annet.
http://farm6.static.flickr.com/5027/5550557207_acc72ed6e8_b.jpg
Må si en ting med en gang jeg så disse bildene så ble jeg skremt, fikk en uggen følelse og ble nesten skremt og redd når jeg så dem. Fikk en sikkelige feeling av type horror der folk blir operert uten bedøvelse og folk skriker og ja alt annet.
Bildene er noe av det vakreste og visst det ikke er det vakreste jeg noen gang har sett i mitt liv. Ser ut som du har sittet i et slags 3D programm og tegner helt utroligt!
Fy søren så bra bilder. HDR-effekten får det nesten til å se animert ut.

http://farm6.static.flickr.com/5013/5537665727_a2f31e96fb_b.jpg

Det bildet ser ut som om det er tatt ut av Fallout 3, den datamaskinen var helt sinnsykt tøff. Blir virkelig inspirert av bildene dine!
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Trådstarter
Sitat av CookieY Vis innlegg
Bildene er noe av det vakreste og visst det ikke er det vakreste jeg noen gang har sett i mitt liv. Ser ut som du har sittet i et slags 3D programm og tegner helt utroligt!
Vis hele sitatet...
Takk for det. Morsomt at så mange syns de ligner på 3d for jeg jobber til daglig med 3ds max med animasjon og visualisering. Men alt dette jeg legger ut her er kun foto og ingen CG elementer.

Sitat av Fektor Vis innlegg
Det bildet ser ut som om det er tatt ut av Fallout 3, den datamaskinen var helt sinnsykt tøff. Blir virkelig inspirert av bildene dine!
Vis hele sitatet...
Takk. Tenker ofte på Fallout 3 og stemningen der når jeg både tar bilder og etterbehandler dem.

La nettopp ut et nytt bilde på flickr og tenkte å legge det inn her og. Et rom som er en del av et kjøkken i underetasjen på et forlatt sykehus.
http://farm6.static.flickr.com/5256/5561844957_5a01eb2e02_b.jpg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Så sinnsykt bra bilder!

Som nevnt ovenfor, det ser ut som noen har blandet orgasmisk god kvalitet og et videospill for å danne et bilde o_O

Veldig kult!
Veldig bra bilder, liker lyset på de fleste av bildene spesielt gått