Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1368
Sikkert et tema som har blitt brukt jævlig ofte, men jeg fant ikke noe her så sorry at jeg spør, men finnes det program som "hacker" ipoden så jeg kan ta musikk fra den over til macen? Ja, jeg bruker mac
Det skal være så enkelt som å dra det over, hvis du ikke kan markere sangene, må du ta av skrivebeskyttelsen. Dette gjør du høyreklikk på ipoden i itunes, og ipod alternativer, og musikk, så tar du bort oppdater spillelisten automatisk.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Senuti er et slikt program.
Ilinkpod kan brukes! enkelt og greit
Sitat av hmnaley
Det skal være så enkelt som å dra det over, hvis du ikke kan markere sangene, må du ta av skrivebeskyttelsen. Dette gjør du høyreklikk på ipoden i itunes, og ipod alternativer, og musikk, så tar du bort oppdater spillelisten automatisk.
Vis hele sitatet...
Tøys.

Du finner flere programmer til akkurat dette på www.versiontracker.com
jeg brukte EhpPod, men har problemer. Ipoden tømmes for batteri noe helt sinnsvakt fort når jeg kopierer inn på pcen og den vil ikke lade via firewiren på laptopen. noen som kan hjelpe med den?
Seriøst? Finnes dette? Betyr det at også finnes program som kan kopiere til iPod, slik at musikken kan høres på den, og ikke kopiere til "harddisk"-delen av iPoden.

DRITBRA TRÅD! (beklager caps, men nå ble jeg evig glad!)

Er iLinkPod å anbefale? Bugs?
Sist endret av Matthiesen; 30. september 2006 kl. 19:22.
Jeg bruker et program som heter iPodRip til å flytte musikk fra iPod til iTunes... funker smertefritt
▼ ... over et år senere ... ▼
Musikk fra ipod til hardisken hvordan kan jeg gjøre det?