Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 7900
Jeg vet ikke om det kansje bare er og plugge inn iphone i vista og åpne en mappe på "min datamaskin" og hente ut bildene eller hvordan det gjøres.
Kjører xp og og der kommer det ihvertfall ikke opp noe mappe.

Er det komplisert eller hvordan skal jeg overføre bildene og videoene jeg har tatt med iphone til pcen ?
Jeg plugger bare i Iphonen og da kommer den automatisk opp i Min Datamaskin. Det eneste du kan gjør der er å hente ut bilder som er tatt med kamera på telefonen - nothing else.

Regner med du har innstalert Itunes?
Trådstarter
Det har jeg, men når jeg kobler inn iphonen, så vil plutselig pcen installere digital device eller digital kamera driver..
Går ikke ann og installere den heller.. Blir bare feilmelding uansett. Fikk det til når jeg prøvde på vista i stad, men funket vist ikke på min xp..
ingen som har et forslag vel?
Kanskje kan det hjelpe med en frisk installering av iTunes?
prøv og slå av og på telefonen. virket hos meg =)
Trådstarter
har den nyeste versonen itunes som jeg akkuart installerte !
Men greia er at xp bare tar det som en kamera driver og vil ikke installere deg automatisk.
det eneste man i praksis kan overføre fra en iPhone til PC er bildene. Min blir også registrert som et kamera, men iTunes tar det som en telefon og overføring fra PC til iPhone er tilgjengelig.

I "teorien" så skal det gå an å laste over sanger fra PC til iPhone, og visa verca, hvis du finner riktig mappe på telefonen, som etter all sannsynlighet er skjult.

Hvis ingen av delene fungerer, så kan du prøve å justere på innstillingene på iPhonen hos en kamerat av deg (type, bruke datamaskinen hans og prøve deg frem)

Hvis dét også failer, så må du nok henvende deg til Apple Service.
Jeg tror du kan bruke Tansee iPhone Transfer... Har selv brukt Tansee iPod Transfer for å få musikken fra iPod'n til PC... Det funker ihvertfall fett
Sitat av jonnis Vis innlegg
Jeg tror du kan bruke Tansee iPhone Transfer... Har selv brukt Tansee iPod Transfer for å få musikken fra iPod'n til PC... Det funker ihvertfall fett
Vis hele sitatet...
Har funnet ut at SharePod er helt problemfritt og like praktisk som den er enkel.