Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 792
Har nylig kjøpt meg Iphone 3G og har problemer med å få internett gjennom 3G f.eks (edge kommer ikke opp når jeg slår av 3G engang..).

Wifi virker når jeg har tilgang til trådløst nett liksom, men 3G nekter å virke når jeg ikke har tilgang på trådløs nett!


Iphone 3G 16gb 2.2.1 firmware jailbreaked!

Abb Netcom Bedrift
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Har det fungert tidligere? På andre telefoner that is.
Det fungerte på telefonen min me engang jeg fikk den ja. Kan ikke si om det skjedde etter jeg jailbreaka den, men kanskje litt før!
Prøv først å nullstill nettverksinnstillingene.
Har prøvd, fungerte ikke :/
Sitat av tjobo Vis innlegg
Det fungerte på telefonen min me engang jeg fikk den ja. Kan ikke si om det skjedde etter jeg jailbreaka den, men kanskje litt før!
Vis hele sitatet...
Jeg bar lurer på om hva vitsen er å jailbreake , Eller hvorfor gjør folk dette?

Hva er u lempene.

Og koster det å jailbreake ( hva er jailbreaking )

Mange spørsmål på en gang :P
Sitat av fr334k Vis innlegg
Jeg bar lurer på om hva vitsen er å jailbreake , Eller hvorfor gjør folk dette?

Hva er u lempene.

Og koster det å jailbreake ( hva er jailbreaking )

Mange spørsmål på en gang :P
Vis hele sitatet...
Vitsen er å kunne installere programmer som ikke finnes på Appstore, dvs programmer som ikke er godkjent av Apple. Det er ingen ulemper (skrives i ett ord), men det er større risiko for å installere ting som gjør telefonen din ustabil. Det koster ingenting.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Vitsen er å kunne installere programmer som ikke finnes på Appstore, dvs programmer som ikke er godkjent av Apple.
Vis hele sitatet...
Hva slags programmer er dette ?

Og hvorfor ikke bare kjøpe fra appstore ?
Sitat av fr334k Vis innlegg
Og hvorfor ikke bare kjøpe fra appstore ?
Vis hele sitatet...
Idiotisk spørsmål. Det er gratis (og ulovlig) å laste ned mange programmer til Iphone, dvs. programmer som ikke man kjøper fra Appstore.