Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1012
Ja, Hei.

Har ødelagt mitt koss portapro.. Ledningen til ene høytaleren er delt i to deler. Går det an og fikse det?
Er det ikke livstidsgaranti på de?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Nå skal det sies at livstidsgarantien ikke er DIN levetid som menneske, men forventet produktlevetid. Enkelte forhandlere er mer grinete enn andre på nettopp dette. Forøvrig: RTFM!
Trådstarter
94 0
Gjelder livstidsgarantien på det da?


Og Devine; RTFM?
Brope: Read The Fucking Manual!
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Livstidsgaranti schmifftidsgaranti, jeg vet BMH bytter/byttet ut samtlige defekte portapro mot et mellomlegg på 50kr, hvorpå de sendte det til Koss i etterskudd og tok de nye produktene til butikken. Glade kunder, glade butikkdudes.

RTFM betyr read the fucking manual, det er ikke SÅ vanskelig å finne informasjon om garanti på kossprodukter når man: 1) har kjøpt produktet og har medfølgende papirer 2) er tilkoblet Internet.

Jeg gir deg likegjerne ting på sølvfat:
This Koss product has a Lifetime Limited Warranty which covers normal use by the initial user or purchaser of this particular Koss product. Koss hereby warrants only to the initial user or purchaser that this Koss product will be free of any defect in materials and workmanship for the life of the product. This warranty does not apply to any INITIAL USER OR purchaser who allows this product to be used by multiple PERSONS. This warranty is the sole and exclusive warranty for this Koss product and is in lieu of all other warranties (express or implied), including any warranty of merchantability or fitness for a particular purpose. The sole and exclusive remedies available to the initial user OR PURCHASER for any defects in materials or workmanship shall be the obligation of Koss, at its sole option, to either refund the purchase price of the Koss product, or repair or replace the non-functioning or defective Koss product provided it is returned to Koss in secure packaging together with a check for $6.00 ($7.00 Canadian) to our factory at 4129 N. Port Washington Ave, Milwaukee, WI 53212. If purchased outside the U.S. contact the local Koss Authorized Dealer for details. Koss reserves the right to replace any discontinued product with one of equal value. Koss shall not be liable for any loss, injury or damages to persons or property resulting from the use of this product or any failure of or defect in this product, nor shall Koss be liable to the initial user of this product or to any other person or entity for any general, special, direct, indirect, incidental, consequential, exemplary, punitive, or OTHER DAMAGES of any kind or nature whatsoever. The repair or replacement of any non-functioning or defective product or the refund of the purchase price, at Koss' option, shall constitute Koss' only liability to the initial user or purchaser, whether such liability is based on contract, tort, strict liability or otherwise. Some states may not allow the exclusion or limitation of damages set forth herein in which case the above language may not apply to you. This limited warranty gives you specific legal rights and you may also have other rights which may vary among states or provinces. If usage of this Koss product violates the guidelines of this limited warranty, Koss will repair the product and charge the purchaser for the cost of company time and materials.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
94 0
Takk Devine..


.........................................
livstidsgaranti= 25-30 år
Det er det som er definisjon på livstidsgaranti på et produkt
Sitat av pontiac
livstidsgaranti= 25-30 år
Det er det som er definisjon på livstidsgaranti på et produkt
Vis hele sitatet...
Det er nok svært varierende fra produkt til produkt.
Ta en tur til en av de større elektrobutikkene (elkjøp, lefdal) og henvis til garatien på produktet, de vil etter all sannsynlighet gi deg en ny...
Var en tur innom free record shop for å levere inn mine som er under ett år gamle og med kvittering, men der nektet de å ta de i mot, sa jeg måtte sende dem inn til Koss selv. Noen som aner om de har lov til dette?
Jeg må som oftest levere de inn, vente 2-3 mnd. for så å få de tilbake igjen (noen ganger ødelagt)...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
94 0
Konklusjon = Jeg kan altså bare levere inn mitt headsett og forvente ett nytt? Må jeg ha kvittering?
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Ja, du må ha kvittering.
Du har også krav på å få en lik/tilsvarende vare mens din er på reparasjon (altså et annet headset mens du venter).
Sist endret av Grimdoc; 23. mai 2006 kl. 00:50.
Ey, det visste ikke jeg Grimdoc!

Satan, om de på den kjipe sjappen skal få høre, har sår i ørene etter de crappy proppene som fulgte med spilleren
Trådstarter
94 0
Må headsettet leveres i samme butikk som det ble kjøpt?
Sitat av Brope
Må headsettet leveres i samme butikk som det ble kjøpt?
Vis hele sitatet...
Mest sannsynligvis i samme kjede, ikke nødvendig samme butikk. Med mindre jeg bare snakker tull og tøys.