Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 989
Hey!

Dette er min første ferdige sang i fl studio.
http://soundcloud.com/lil-leo-1/dj-leo-the-start-of-a
Så jeg bare ønsker konstruktiv kritikk på sangen og lurer på hva dere synes om den?
Den er ikke så veldig lang og noen plasser høres det ut som noe snubler, men jeg klarte ikke å fikse det i fl, så håper dere overser det
For å gå rett på sak

- Mastering, alt består av mastering la de deilige lydene smelte sammen til noe magisk! (Mastering er vel det vanskeligste innen muskk prodd. vell å merke)

- Prøv å lag overganger med flyt, vær kreativ!

- Likte utvalge av lydene dine, kjenner folk som lager helt insane track i denne musikk stilen, du kan komme langt hvis du masterer litt bedre! Håper du lærer litt mix og tricks i mixern så vil du fort se endringer hvor du selv blir fornøyd, stå på!

(og litt offtopic, hvorfor kalle seg DJ random. Du er ingen dj men en producer!
Har ikke så mye å komme med angående sangen, men du har en seriøs leif på soundcloud:

This is my first completet song i have ever made in FLstudio 10, i would love any kind of feedback as long it is just only hating.
Vis hele sitatet...
Sitat av iColdman Vis innlegg
Hey!

Dette er min første ferdige sang i fl studio.
http://soundcloud.com/lil-leo-1/dj-leo-the-start-of-a
Så jeg bare ønsker konstruktiv kritikk på sangen og lurer på hva dere synes om den?
Den er ikke så veldig lang og noen plasser høres det ut som noe snubler, men jeg klarte ikke å fikse det i fl, så håper dere overser det
Vis hele sitatet...
Masse mastering må gjøres, anbefaler deg å sette deg ned for så å se på 5 timer med tutorials om mastering, etc.
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
[QUOTE=Buddapower;2722706]Har ikke så mye å komme med angående sangen, men du har en seriøs leif på soundcloud:[/quote]

Ops haha litt av en feil skal få fiksa den ganske fort

Sitat av DubC Vis innlegg
Masse mastering må gjøres, anbefaler deg å sette deg ned for så å se på 5 timer med tutorials om mastering, etc.
Vis hele sitatet...
Ja jeg tenkte meg nok at masteringen var det jeg slet mest med, noen som har noen gode guider på dette æ? Heldt på youtube
Mye bedre enn min første sang i FL værtfall Eneste jeg kan si er vel fortsett med det du holder på med om det gjør deg glad