Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1478
Hei, har nå lest så mange tripprapporter at jeg følte nesten jeg må dele min egen opplevelse med Salvia. Har tatt Salvia tre ganger, pluss litt weed av og på. Tar kun planter, er naturlig skeptisk til syntesiske og kjemisk endrede stoffer.

Denne rapporten er om min andre gang på salvia, den første gangen var mindre dose for og finne ut toleranse og effekt av stoffet.

Jeg og en kamerat var på hytta, en perfekt sommerkveld på det norske vestland. Vi lå på terrasen og bare nøt livet. Vi hadde slappet av hele dagen for og komme i rett mindset, salvia kan ødelegge deg for livet om det blir tatt i feil tilstand. Har selv sett dette skje, person er deppa, tar salvia for og få opp humøret. IKKE gjør det, salviatrippen blir påvirket av din mentale status når du tar det. Bare en advarsel.

Nå rapporten, etter og ha holdt inne røyken i lange 15 25 sekund, usikker på dette, satt jeg meg tilrette i stolen og ventet. Hadde akkurat satt meg i god stilling da jeg følte at kroppen ble tyngre og tyngre og jeg rant gjennom stolen min og ble til en stor vår dam på terrasen. Jeg fløyt litt rundt på terrasen til jeg plutselig så solen, jeg fordampet opp og ble en sky som drev rundt og så ned på den vakreste, frodigste og grønne jord dere kan tenke dere. Jeg var en sky som drev rundt, ingen mål, ingen mening, bare eksisterte.

Etter og ha drevet rundt og sett hvor vakker verden var kom en vind og flyttet meg til en verden av lys, hvor farge, lys, lyd og følelse var en og samme ting.

Fløt videre i himmelen og opplevde glede og en indre lykke over hvor fantastisk planeten vår er.

Nå begynte rusen og avta og sky, meg, regnet ned i stolen min på terrasen igjen og jeg satt igjen med en ny nytt syn på verden og naturen, ser på en måte verden sånn den burde ha vært og ikke som den er.

I ettertid er jeg ekstremt glad for denne opplevelsen, har kun røykt en gang etter denne. Vil ikke ødelegge denne opplevelsen men eventuell bad trip eller negativitet.

Prøver på ingen måte og anbefale salvia til noen. Dette er langt unna weed og andre stoffer. Ingenting kan forberede deg på det som skal skje. Dette er ikke partydop, røyk det i trygge omgivelser med venner du stoler på og når du er totalt avslappet og forberedt. Hvis du tenker og bekymrer deg for hva som skal skje, la være. Beklager "moralpreken" i rapporten, vil bare hjelpe folk og unngå og gå på en smell, har en venn på psyk nå pga dette. Han røyka salvia, var totalt overbevist om at noen satt fyr på han og har siden den kvelden vært plaget med insomnia, paranoia, rastløsthet, sinne angst.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hørtes ut som en fantastisk tur! KP