Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1318
Hei! Har skaffet meg google drive og betaler 5 dollar i måneden for 100 gb ekstra lagringsplass. Er bare veldig redd for hva som skjer om jeg ikke har betalt (kortet har gått ut, har ikke nokk på konto til å betale osv). Vill filene bli slettet da??
Dette skal vell være gratis hvis du har en google konto frafør (youtube, gmail, g+ osv) jeg har iallefall aldri betalt for og bruke google drive
Sitat av knutazz Vis innlegg
Dette skal vell være gratis hvis du har en google konto frafør (youtube, gmail, g+ osv) jeg har iallefall aldri betalt for og bruke google drive
Vis hele sitatet...
15GB har du til disposisjon i gratisversjonen av Google Drive. For å bruke mer en de 15 gigabytene så må du oppgradere til en "premium versjon av Google Drive"


Det som kommer til å skje om du ikke betaler for Drive brukeren din er at filene forsatt blir tilgjengelige men du kan ikke endre eller laste opp flere filer. Du kan heller ikke dele noen av filene dine.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
hmm hvorfor har jeg 25GB mon tro.
Det finnes ihvertfall en 30 dagers periode etter du har sluttet å betale slik at du har muligheten til å laste ned filene du har på Google Drive.
Du burde sjekke ut Dropbox, den kan gi deg opp til 100GB gratis plass (50GB av dem er fra registrering av noen smarttelefoner, som S3).
Sitat av Slaps Vis innlegg
hmm hvorfor har jeg 25GB mon tro.
Vis hele sitatet...
Godt spørsmål. Jeg har bare 15GB
Asosial introvert
Duckie's Avatar
By default, your storage purchase is set to automatically renew at the end of your subscription. At any point during your subscription, you can upgrade to a larger storage plan. You'll be upgraded to your new storage level immediately, and your credit card will be charged when you run out of credit.
Det ser altså ut til at du blir belastet selv om det ikke er dekning.

Kilde: https://support.google.com/drive/answer/2736362?hl=en
Sist endret av Duckie; 2. januar 2014 kl. 20:12. Grunn: Linjeskift
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Slaps Vis innlegg
hmm hvorfor har jeg 25GB mon tro.
Vis hele sitatet...
Jeg har noe det samme, men er vel på 35 eller noe, fikk noe ekstra for å connecte med telefonen min og noen andre programmer. skal se om jeg finner igjen sida på google
Sitat av Duckie Vis innlegg
By default, your storage purchase is set to automatically renew at the end of your subscription. At any point during your subscription, you can upgrade to a larger storage plan. You'll be upgraded to your new storage level immediately, and your credit card will be charged when you run out of credit.
Det ser altså ut til at du blir belastet selv om det ikke er dekning.

Kilde: https://support.google.com/drive/answer/2736362?hl=en
Vis hele sitatet...
Tror du har misforstått dette. TS har IKKE lenger credit og har IKKE et kreditkort som fungere knyttet til sin konto. Vanskelig å belaste noe som ikke finnes
Hold musen over kakediagrammet her, så ser dere hvor den ekstra lagringsplassen noen av dere har kommer fra, og hvor lenge den varer.