Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1107
Topicen sier det meste. For dere som kanskje ikke skjønner hva jeg mener, så er det altså snakk om nettsider som zshare.com, yousendit.com, rapidshare.com o.l.

Så, noen som har svar på spørsmålet mitt?
upshack.com? Den har filene evig.

Men ikke så store filer da.

uploadtemple.com kanskje?
Sist endret av kakemot; 9. august 2007 kl. 20:12.
Rapidshare beholder filen dine så lenge du er medlem. Men jeg har på følelsen at du ikke har lyst til å betale noe for det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ja det er helt korrekt, det gidder jeg ikke
bruk piczo filene blir der jævli lenge vertfal
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg har prøvd noen sider, men det kommer opp at man må fylle i Company information, hvordan skal jeg det når jeg bruker det privat?
Sikkert bare å fylle inn noe piss... De sjekker det nok ikke
Megaupload.com

ganske bra side for opplasting av filer
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Dreamhost med FilesForever. Da har du en link å forhold deg til i uendelig fremtid. Du betaler også bare en gang for å laste opp en fil. Dreamhost er en av de eldste hostene på markedet og går nok ikke dukket de nærmeste 10 årene heller...
eller bare finne noen som har en web server og høre om du kan hive det der. er det stort det du skule hosta ?