Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 8145
Heisann!

Bare lurer på om noen har prøvd å blande kokain og cannabis i en joint og røyke dette.
Noen erfaringer?
Har ikke prøvd det selv, men har lest om folk som har spurt om dette før og det er bare bortkastet.
Sikkert blitt prøvd, definitivt ikke verdt det. Spesielt ikke med et dyrt rusmiddel som kokain.
Noen mener det funker. Personlig har ikke jeg fått noen effekt, smaker pyton og bortkasta penger. (Ingen effekt i bong heller)
Trådstarter
18 3
jeg kjenner rusen mye bedre når jeg røyker brusen enn å snorte. men en venninde mente det måtte være lurt å lage en joint (veldig bra cannabis, masse krystaller) og så suge inn kokain i jointen.
En annen mente dette var farlig, da kokainen er oppkvikkende og cannabisen sløvende. så..?
Lest at det ikke vil fungere dersom det er pulverkokain. Kokainet vil bli ødelagt av temperaturen, og røyker du i Joint har du antakeligvis ikke et veldig bra filter, så du kan nok få brente kokainpartikler ned i lungene etc.. Anbefaler heller å ta en snort, så et trekk om du absolutt skal blande de to. Det er ikke en spesielt gunstig blanding heller mtp. hjertet.

Kilde
For ikke å snakke om den delen av kokainen som ikke er kokain. Jeg hadde ikke følt meg trygg på å røyke norsk kokain mtp all den driten de blander i og buffer ut med.
Trådstarter
18 3
kokaina jeg får tak i er veldig bra, skjekka 1 gram av det, og jeg satt igjen med 0,8 g. så helt grei kokain.
kan hende jeg "tror jeg merker" rusen bedre ved å røyke da men :P
Ganske sikker på at det er noe bare tror du gjør ja
Får sikkert masse hatfreaks etter meg nå men når jeg røyker det fremfor å Snorte det så blir jeg sløv.
Hvorfor sløvende effekt ved koksrøyking?
Trådstarter
18 3
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Får sikkert masse hatfreaks etter meg nå men når jeg røyker det fremfor å Snorte det så blir jeg sløv.
Hvorfor sløvende effekt ved koksrøyking?
Vis hele sitatet...
det kan jeg bli også! lurer på det samme der :/

Sitat av Relevant Vis innlegg
Lest at det ikke vil fungere dersom det er pulverkokain. Kokainet vil bli ødelagt av temperaturen, og røyker du i Joint har du antakeligvis ikke et veldig bra filter, så du kan nok få brente kokainpartikler ned i lungene etc.. Anbefaler heller å ta en snort, så et trekk om du absolutt skal blande de to. Det er ikke en spesielt gunstig blanding heller mtp. hjertet.

Kilde
Vis hele sitatet...
hva kan skje om man blander tenker du på?
Sist endret av elayna; 17. mai 2015 kl. 20:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av elayna Vis innlegg
kokaina jeg får tak i er veldig bra, skjekka 1 gram av det, og jeg satt igjen med 0,8 g. så helt grei kokain.
kan hende jeg "tror jeg merker" rusen bedre ved å røyke da men :P
Vis hele sitatet...
Dette har jeg svært liten tro på.
Hvordan ''rensa'' du det?
God kokain i Norge ligger på ca 30 prosent.
Sterkeste jeg har prøvd i Norge er vel 45 % og da var jeg i tvil på om hjertet klarte å håndtere rusen.
Hvordan jeg vet at at kokainen var 45 % prosent, han som hadde kokainen ble tatt og saken kom i avisen med en særskilt sak om hvor uvanlig det var med så ren kokain i Norge.
Sist endret av eyecandy654; 17. mai 2015 kl. 21:02.
Hvordan er 100% kokain da, finnes det eller må man blande det ut for det skal være mulig å ta det?
Sist endret av Loffenius; 17. mai 2015 kl. 21:10.
Trådstarter
18 3
Sitat av random12345677 Vis innlegg
Dette har jeg svært liten tro på.
Hvordan ''rensa'' du det?
Vis hele sitatet...
1 gram i en skje, blanda med salmiakk og varmet opp til klumpen ble igjen som jeg da veide altså, jeg så på og en kompis gjorde det
Sitat av Loffenius Vis innlegg
Hvordan er 100% kokain da, finnes det eller må man blande det ut for det skal være mulig å ta det?
Vis hele sitatet...
Det eksisterer. Det rene produktet som produseres i colombia kan fint taes rent. I norge er vi vandt med ræva kokain, og man kan ta ganske så store mengder. Får man da tak i ren cola vil det da være mye sterkere en hva man er vandt med, og man kan gå på en smell.
Skal man absolutt røyke cola så hvorfor ikke freebase eller mekke crack ut av det. Da skjønner jeg at det kan ha en funk Men å blande "dårlig" gate cola som pulver sådan i en jonas er vel bare å lure seg selv.
Blir jo en dyr jonas med prisene her i landet også.
Hvis man tror at noe skal funke så leiter man i hodet til man finner det man er ute etter, men det betyr ikke at det funker :P

Her er en kjapp googling og gamle tråder kom opp. Tror konklusjonen er er at smaken er som baken!

https://www.google.no/webhp?sourceid...okain+i+joint+
Sitat av elayna Vis innlegg
1 gram i en skje, blanda med salmiakk og varmet opp til klumpen ble igjen som jeg da veide altså, jeg så på og en kompis gjorde det
Vis hele sitatet...
Dette er totalt feil fremgangsmåte, såvidt jeg vet er "salmiakk trikset" kun brukt for å se hvor skittent det er. Visuellt...

Skal du rense må du ha 98%+ Ren aceton, ganske enkel fremgangsmåte og du sitter igjen med et helt utrolig rent produkt. Og utrolig mye mindre enn utgangspunktet var.. men da er du ihvertfall trygg på at det ikke er fullt i bøff og du trenger ikke lange lissa, for ren cola smeller og viser absolutt at det faktisk er en grunn til ryktet det har.

Google it Go for it! Clean drugs or no drugs.
Røkte en slik i barcelona for noen år siden. Ble helt på trynet fucked.
Men nå var dette ganske rene greier som en kompis fra peru hadde mekka.
Så det funker absolutt. Er vel bedre å skyte seg selv i foten, enn å røke norsk gatecola.
Har ikke noen erfaring med å ha det i en joint, men har tatt ut all tobakken i en sig og blanda tobakken med cola. putta kanskje 03 eller noe sånt i siggen, ble sykt stein i en halv times tid.
Hvis du vil røyke kokain trenger du freebase og helst en crackpipe
Sitat av monoxide Vis innlegg
Dette er totalt feil fremgangsmåte, såvidt jeg vet er "salmiakk trikset" kun brukt for å se hvor skittent det er. Visuellt...

Skal du rense må du ha 98%+ Ren aceton, ganske enkel fremgangsmåte og du sitter igjen med et helt utrolig rent produkt. Og utrolig mye mindre enn utgangspunktet var.. men da er du ihvertfall trygg på at det ikke er fullt i bøff og du trenger ikke lange lissa, for ren cola smeller og viser absolutt at det faktisk er en grunn til ryktet det har.

Google it Go for it! Clean drugs or no drugs.
Vis hele sitatet...
Selv da er det ikke engang rent, ofte er jo kokainen blandet ut med forskjellige stoffer, og det du sitter med ved å vaske den med aceton er ikke nødvendigvis kokain, selv om den er renere enn den i utgangspunktet var.
Dette kan være svært farlig ettersom det er to rusmiddler med svært motstridende effekter. Cannabis forteller at hjernen og mussklaturen skal slappe av, Kokain setter hjernen og mussklaturen i høygir og begge deler øker hjerterytmen. Jeg fraråder det på det sterkeste ettersom det kan få alvorlige konsekvenser for hjertet og hjernen din.