Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 52287
Jeg bor i et land hvor de ikke selger snus så det har vært min trofaste kilde en stund. Frustrerende og irriterende når man går over til sigaretter når pakken ikke kommer frem.
Bestilte en pakke fra Snusdirect for 45 dager siden. Den dukket aldri opp og kundestøtten sier at siden jeg ikke bestilte forsikring da jeg kjøpte produktene så er det ingenting de kan gjøre med det. Jeg frykter at noen i postvesenet leste etiketten markert med "Swedish snus" og like gjerne tok med seg pakken hjem.

Forøvrig, om det ikke er nevnt her allerede, så må det betales MVA på importsnus (tobakksvarer). Legg til fortollingsgebyret og ekstra avgifter så havner totalen på samme pris som i Norge, eventuelt en 5 kroner mer per boks.
Snusline.com sendte meg en gratis forsendelse etter mye om og men. Tok lang tid fordi de ikke fikk noe i retur. Faith restored fra ikke noe snus på lang tid til +100 bokser. Man kan fint fryse snus uten at den blir ødelagt?
Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Snusline.com sendte meg en gratis forsendelse etter mye om og men. Tok lang tid fordi de ikke fikk noe i retur. Faith restored fra ikke noe snus på lang tid til +100 bokser. Man kan fint fryse snus uten at den blir ødelagt?
Vis hele sitatet...
Fikk du 100 bokser gratis snus?
40 bokser gratis. Bestilte fra et annet sted så da ble det mye snus på en gang.

Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
40 bokser gratis. Bestilte fra et annet sted så da ble det mye snus på en gang.
Vis hele sitatet...
Gratis blir litt feil og si. Har betalt men pakken ble borte.
Sist endret av Kjartan27; 21. mai 2015 kl. 13:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Gratis blir litt feil og si. Har betalt men pakken ble borte.
Vis hele sitatet...
Okay, skjønner. En ny forsendelse tilsvarende den opprinnelige bestillingen. I det hele tatt håper jeg de slang på et par bokser på huset for trøbbelet
Sitat av Tawon Vis innlegg
Okay, skjønner. En ny forsendelse tilsvarende den opprinnelige bestillingen. I det hele tatt håper jeg de slang på et par bokser på huset for trøbbelet
Vis hele sitatet...
Det var allerede ekstra bokser i tilbudet. Det er grei service når de ikke kan sjekke hvor det har blitt av pakken.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Pakken fra SnusDirect kom til det lokale postkontoret og ble returnert tilbake til dem av en eller annen grunn. Og når jeg kontaktet dem og sa jeg ikke lenger ønsket varene, ville de ikke gi meg refusjon. Så enten kunne de beholde snusboksene, eller sende dem på nytt. Jeg sa de kunne sende dem på nytt og nå er det tollerne som har pakken. Skal få dem til å sende pakken i retur og be SnusDirect igjen sende på nytt (hei, nekter du meg pengene tilbake innen rimelig tid, så skal penger tilsvarende summen min videreføres til andre, selv om det er det overprisede postvesenet vi snakker om). Handler uansett ikke der igjen. Sucky kundestøtte, som ene og alene består av en svenske ved navn Andreas.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei! Drar opp denne tråden igjen.
Jeg befinner meg i Vietnam, og blir her en liten stund.
Noen som vet hvilken side som er sikrest å bestille fra? Og sender de til Vietnam? Sånn ca hvor mange dager tar det før jeg vil motta pakken? Hva med toll?

Takk