Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1231
Har blitt bannet fra Xbox live. Står at jeg blir unbanna 5/3. Er det 3/5 eller 5/3?

Grunnen er vell at kameraten min satt å banna veldig mye i miccen.
Hvis det står 5/3 og du er usikker, er det vel bare vente til dagen er over for så å se om du er unbanned da. Hvis ikke, da er det 5/3.

Jeg personlig tror kanskje at det er 3/5 siden de skriver det ofte motsatt vei enn det vi gjør.
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Har blitt bannet fra Xbox live. Står at jeg blir unbanna 5/3. Er det 3/5 eller 5/3?

Grunnen er vell at kameraten min satt å banna veldig mye i miccen.
Vis hele sitatet...
De arbeider ofte med runde og kjente tall, feks 21 dager= 3 uker osv

Så viss du veit datoen du ble bannet på så er det jo mulig å få en liten pekepinn på hva som er aktuelt i dette tilfellet.
Blei banna ca rundt midnatt
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Blei banna ca rundt midnatt
Vis hele sitatet...
sansynligvis kun en 24 timers ban.
Sist endret av thebigt; 5. mars 2011 kl. 16:39.
Sitat av thebigt Vis innlegg
sansynligvis kun en 24 timers ban. Hva ble du banna for?
Vis hele sitatet...
Grunnen var at kompisen hans banna i miccen.
Hvis du ble bannet ved midnatt så tror jeg nok også at du er unbannet etter 24 timer

Når han ikke gjorde noe værre enn å banne i mic'en, så hadde det vært rart å bli bannet i 2 måneder
Haha, ja da er det nok kun 24t sjelden noen blir bannet i 2 mnd for ukvemsord med mindre det var noe som var generelt stygt rettet mot enkeltpersoner, rase, grupper, etc.
Bli bannet for å bruke stygt språk. Haha, dummeste.
2 måneders ban for litt språkbruk maker jo ingen sense at all. går for 5/3 som de fleste sier
Sist endret av mo3; 5. mars 2011 kl. 16:51. Grunn: .
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Ja, var det 5/3 eller 3/5 ?
Er nok 24 timers bann, men det har du kanskje funnet ut av nå. Jeg ble banna i 24 timer av å skrive "F*cke yuu dorlpheen" i profilen min