Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 912
Hei, sliter litt med å fått deployert Office pakken til klienter gjennom serveren.
Følgte denne guiden: http://www.petenetlive.com/KB/Article/0000464.htm

Ender da opp med en feilmelding som ser slik ut:

Gruppepolicyinfrastruktur mislykkes på grunn av feilen nevnt nedenfor.
Klokkene på klient- og servermaskinen er forskjøvet.

Obs! På grunn av feilen i GP Core, har ingen andre gruppepolicykomponenter behandlet policyene. Statusinformasjon for andre komponenter er derfor ikke tilgjengelig.

Hva må jeg gjøre får å få dette til å funke?
Hvorfor bruker du Windows servver 2003? denne er veldig utdatert og jeg er ikke sikker på om du har denne støttet på GPO i denne serveren
Trådstarter
17 1
Sitat av knutazz Vis innlegg
Hvorfor bruker du Windows servver 2003? denne er veldig utdatert og jeg er ikke sikker på om du har denne støttet på GPO i denne serveren
Vis hele sitatet...
Er en av serverne som står på jobb, den skal skiftes i nærmere framtid. Akkurat nå trenger jeg bare å deployere det til de klientene som er i domenet.
Utifra feilmeldingen jeg fikk regner jeg med at det finnes en måte får å få dette til å funke
Det mest åpenbare er vel å løse det feilmeldingen sier er problemet? Eller har du sjekket de og de er like?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Juster eller synkroniser klokkene mot ntp-server, push ut gpo, og forsøk igjen?
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Mot ntp? De syncer jo automatisk mot PDC med mindre det er en policy som sier noe annet. Antar det er feil i klareringsforhold, sjekk f.eks dcdiag og netdom query fsmo.
Sjekk også eventvwr for eventuelle feil.