Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 603
Hallo min bærbare bare sluttet å fungere. Når jeg skrur på så kommer ikke skjermen på. Vifta bare starter å stopper. Hører att harddisken ikke starter, men maskinen kommer på. Er det harddisken som er ødelagt?

Altså maskin starter nesten. Den kommer ikke på.. noen tanker om hva det kan være?
Sist endret av erikzen91; 19. april 2014 kl. 11:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvilket merke og modell er det?
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Ta ut strøm og batteri i minimum 10 sekund, prøv så å starte den på nytt.
Sluttet maskinen plutselig å fungere, mens du brukte den? Mistet du den i bakken? Fikk den et slag? Er det en gammel maskin? Gi oss så mye informasjon som mulig om maskinen, og hva som skjer i kronologisk rekkefølge.

Hvis harddisken ikke starter skal maskinen i utgangspunktet komme med en feilmelding om at den ikke finner noe å boote fra.
erikzen91
Trådstarter
5 0
Det e en acer aspire 5552. Amd athlon II x2 processer p340. 4g ddr3 ram. 500gb hdd harddisk.ca 2år gammel
Det som skjedde var att skjermen ble svart. Så skrudde den av å venta litt, skrudde den på igjenn da virka den. Etter det så fungerer den ikke. Når jeg trykker på på knappen så hører man klart att vifta starter i ett halvt ssek så blir den bare helt stille å ingenting skjer. Skjermen kommer heller ikke på. Men det er lys i maskinen som når den er på. ikke fådd noen slag eller mista den i veggen. Den sto fint på skrivebordet.
Sist endret av erikzen91; 20. april 2014 kl. 12:56.