Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1635
Jeg har kun prøvd ut Efedrin, som jeg kjøpte på apotek i London. Har en venninne som er veldig glad i amfetamin, har fått tilbud om det, men har avslått. Har ikke ikke lyst på amf kjøpt på Plata.

Jeg likte ikke effekten av efedrin, jeg ble urolig og begynte å stamme da jeg prøvde å si noe. Har også prøvd Ritalin, men da ble jeg bare rolig.

Så dere som har prøvd amf og efedrin, hva er forskjellen? Ser for meg at amfetamin er langt mer euforisk, for efedrin gir ikke akkurat den store, deilige rusen, men fikk jo mer energi av det, brukte det til å døgne og noen ganger da jeg trente.

Vær så god, pøs på med erfaringer!
What? Amfetamin er et kraftig sentralstimulerende psykoaktivt stoff. Det blir som å sammenligne å tygge Khat med å snorte kokain. I sin oppbygning og virkning er efedrin i slekt med adrenalin men virkningen er svakere og mer langvarig. Innen idrett regnes det som doping men det er på ingen måte det samme som amfetamin fordi det har en sentralstimulerende virkning.

Stoffet har to effekter:
- Det øker frigjøringen av noradrenalin fra nerveendene.
- Det virker direkte stimulerende på både alfa- og betareseptorer i nervesystemet.

Jeg har prøvd det utallige ganger, og etter min mening er det ikke verdt det for fem flate øre. Man får så fort toleranse, og bivirkningene kommer fort. Man får vansker med å sove, eventuelt hjertebank, skjelvinger osv.