Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1374
Jeg er på avvenning av Valium, har gått på rundt 5-10 Valiumspakninger fra nyåret av, 25 stk 5mg.

Jeg har også fått 5 kviser, og jeg er så og si helt kvisefri til vanlig. Er dette vanlig og et tegn på avjunking av kroppen? Jeg tok 25 piller tirsdag den 24. april.

Er det normalt å ha masse, masse negative tanker? Er det normalt å føle sånn skikkelig indre uro og at alt virker så trist og grått? Er dorsk og lat og uten energi, kroppen føles tuuuung!

Hvor lang tid kan jeg forvente å ha disse abstinensene? Jeg har jo eksamen snart, kan ikke ha de da. Må konsentrere meg.

Litt rotete innlegg, men håper dere tar poenget.
Det er rimelig vanskelig å spore kviser tilbake til en eksakt årsak. Avgiftning fra diazepam vil dog føre til en økning av stresshormoner, som igjen kan føre til kviser.

Viss du er så frisk at du ikke trenger å trappe ned, så vil jeg tro at du ikke er i rimelig god form allerede et par uker fra nå.
Sikkert stresshormoner! Får et par kviser i forbindelse med PMS / mensen, så er sikkert noe i det.

Men nå har jo kvisene poppet opp som iberiasnegler! Hele 5 kviser på samme tidspunkt. :-/

Jeg takler abstinensene relativt bra, men fysj, er fælt likevel.
Sitat av InTrance Vis innlegg
Viss du er så frisk at du ikke trenger å trappe ned, så vil jeg tro at du ikke er i rimelig god form allerede et par uker fra nå.
Vis hele sitatet...
jeg ble også avhengi av benzoer...8 mnd har gått nå og jeg er fremdeles ikke 100%

5-6 første ukene fikk jeg ikke puste/sove om natten..hatt alle tenkelige sinnsyke symptomer etter at nervesysteemet går til helvete (når du er avhengi og slutter)øresus,ledd og muskel plager,muskelfacisulasjoner osv
Sist endret av alanapoli; 5. mai 2012 kl. 08:56.
Sitat av alanapoli Vis innlegg
jeg ble også avhengi av benzoer...8 mnd har gått nå og jeg er fremdeles ikke 100%

5-6 første ukene fikk jeg ikke puste/sove om natten..hatt alle tenkelige sinnsyke symptomer etter at nervesysteemet går til helvete (når du er avhengi og slutter)øresus,ledd og muskel plager,muskelfacisulasjoner osv
Vis hele sitatet...
Det vil variere fra person til person. Også hvilke doser,hvor lenge du har brukt dem og om du har gått igjennom avgiftning for dem selv.

Symptomene du beskriver er også betydelig verre enn ha ts beskriver. Jeg antar at du trappet ned og ikke sluttet brått?