Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2327
Jeg fikk engang fem stk Sobriler, vet ikke hvor mange mg det var i dem. Jeg spurte ikke etter resept heller. Et annet sted i Norge skrev de epikriser hver gang jeg var innom legevakten, og som havnet hos fastlegen min (ÆSJ), men i Bergen så gjør de tydeligvis ikke dette - foreløpig.

Er det mulig å få en resept med Valium hvis de ikke har noe misbruksinfo, og man legger frem saken sin på en fornuftig måte? Som at man skal reise med fly, og at man har så sykt med flyskrekk. Den er jo utrolig tynn, egentlig.

Noen som har erfaring med legevakten i Bergen? Jeg pleier å gå til den i sentrum, men hvis noen har erfaring med Loddefjord legevakt eller Åsane (?) legevakt, så bare pøs på.
Har ikke erfaring med noen legesentraler i Bergen akkurat, men flyhistorien angående Valium er helt OK. Det er din generelle troverdighet og fremtoning som avgjør om legen tror deg eller ikke. På generelt grunnlag er flyskrekk en gyldig grunn for å få Valium, men måten du snakker for deg på vil som sagt avgjøre.
De gir nok beskjed om du kommer gjentatte ganger.