Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1024
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har røykt en god dose mornings og Fyfaen, har en hasj rus som jeg kan sammenligne med 125ug LSD liksom. Er dette vanlig?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har røykt en god dose mornings og Fyfaen, har en hasj rus som jeg kan sammenligne med 125ug LSD liksom. Er dette vanlig?
Vis hele sitatet...
Ikke egentlig. Hvor stor var denne dosen..?
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På et tidspunkt etter mange års røyking begynte jeg å få hasj psykoser, og før jeg skjønte at det var psykoser og grensepsykoser så assosierte jeg det også med LSD trip. Jeg vil si slow down og vær obs i fremtiden om du fortsetter å oppleve det burde du ta en lang pause
I strørre doser så er cannabis veldig pyskedelisk. Tracers, farge-forvregninger, fucka tidsperspektiv, CEVs, endret lydoppfattelse, og the works...
Bortsett fra at man gjerne er møkka stein i tillegg, som gjør hele opplevelsen slitsom, så er det ikke rusen så ulik klassiske psykedelika.

Det er ikke vanlig, men de fleste weed-røykere som har leftlet med sterke bonghits, eller sterke brownies kanskje mer common, har vært borti noe sånt i løpet av karrieren.
Jeg så en ufo som kom flygende mot meg på ett kjøpesenter en gang. Datt nesten baklengs ned en rulletrapp. Hadde røykt opiumspenslet hasj. Det var helt jævlig. Var 16 år gammel.
THC er et hallusinogen. Første gangen jeg prøvde spiste jeg et gram. Heftig trip, like turet som første gangen jeg tok en syrebit, men på en annen måte.

Mvh
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Jeg så en ufo som kom flygende mot meg på ett kjøpesenter en gang. Datt nesten baklengs ned en rulletrapp. Hadde røykt opiumspenslet hasj. Det var helt jævlig. Var 16 år gammel.
Vis hele sitatet...
Opium penslet hasj er ikke en ting... Man får heller ikke halliser av å røyke hasj og opium. Høres ut som en rus utløst psykose.
Sitat av moret Vis innlegg
I strørre doser så er cannabis veldig pyskedelisk. Tracers, farge-forvregninger, fucka tidsperspektiv, CEVs, endret lydoppfattelse, og the works...
Bortsett fra at man gjerne er møkka stein i tillegg, som gjør hele opplevelsen slitsom, så er det ikke rusen så ulik klassiske psykedelika.

Det er ikke vanlig, men de fleste weed-røykere som har leftlet med sterke bonghits, eller sterke brownies kanskje mer common, har vært borti noe sånt i løpet av karrieren.
Vis hele sitatet...
Hvor store doser er det snakk om her?

Jeg har aldri opplevd noe annet enn litt tracers, men det er hvis jeg røyker når jeg er sliten eller skikkelig sulten, en stor dose alene har aldri utløst noe sånt for meg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Jeg så en ufo som kom flygende mot meg på ett kjøpesenter en gang. Datt nesten baklengs ned en rulletrapp. Hadde røykt opiumspenslet hasj. Det var helt jævlig. Var 16 år gammel.
Vis hele sitatet...
I alle de år har Kripos aldri funnet hasj som har blitt penslet med noe som helst.

Det virker som om rykter oppstår når man kommer over god kvalitet, da må den gode effekten forklares på noe vis, og det høres så mye mer eksklusivt at den er penslet med noe.

Det er mye rykter og løssnakk blandt ungdommer som bruker alternative rusmidler. I den siste revejakta har du et eksempel der en fyr har dyppa hasjen i melis og påstår det er "mugg afghan".

Om det høres litt for spesielt ut så er det oftest ikke sant.

Med det sagt, THC er psykedelisk i store nok doser, og er mer en nok forklaring.
Det kan godt stemme. Var bare det jeg ble fortalt. Kjenner dog en person som satt i fengsel for hasjsmugling i Sverige. Analyse av hasjen viste innhold også av opium så han fikk strengere straff. Bare fordi det ikke har blitt beslaglagt i Norge betyr ikke at det ikke forekommer. Alt er mulig. Ville jo ikke vært så vanskelig å få til egentlig.
Sist endret av FriFugl; 16. februar 2024 kl. 12:38.
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Ville jo ikke vært så vanskelig å få til egentlig.
Vis hele sitatet...
Nei, men det er temmelig dårlig butikk å pensle hasj som koster ruffly 100per g med noe som koster 1000per g.
Sant det, men garantert noen som har gjort det allikevel.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Sant det, men garantert noen som har gjort det allikevel.
Vis hele sitatet...
Du bare må ha det siste ordet uansett du?

Okey for diskusjonens skyld så er det vel kanskje en eller annen tulling har gjort dette med sin egen hasj. Men det er en lang vei fra det og at det er tilgjengelig på markedet og selges med tap.
Ikke for å kverulere for det jeg snakker om er ikke pensla i den forstand. Men jeg kjøpte noe hashpium på darkweb en gang. Blir mer ufoer av vanlig hasj syns jeg. Når det var opium i tillegg så ble det bare enda slækkere stemning og mindre hasjrus. Men det var nice lol.

Er enig i at det ikke blir solgt pensla shit. Kanskje opium som er pensla med hasj isåfall. Ikke andre veien.
Sist endret av Astro Man; 16. februar 2024 kl. 15:35.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg får ikke hallusinasjoner liksom, men den følelsen av at alt virker rart, som med LSD. Men kan ha noe med at jeg tok LSD for noen uker siden.
Får syke close eyed visuals om jeg er drit pansra. Tror det oppleves litt forskjellig fra pers til pers som med alt annet, men har intrykket av at hasj er ekstra individuelt... (blir særlig psykedelisk på edibles)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg får ikke hallusinasjoner liksom, men den følelsen av at alt virker rart, som med LSD. Men kan ha noe med at jeg tok LSD for noen uker siden.
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt flere si at cannabis/hasj ble annerledes for de etter de prøvde psykedelika, som om følelsen ligner mer en tripp enn hva de opplevde før. Skjer ikke med alle, men noen så det er ikke helt uhørt.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg har hørt flere si at cannabis/hasj ble annerledes for de etter de prøvde psykedelika, som om følelsen ligner mer en tripp enn hva de opplevde før. Skjer ikke med alle, men noen så det er ikke helt uhørt.
Vis hele sitatet...
Det var slik for meg etter jeg trippet. Farger og former ble litt trippete liksom. Mornings er jo også litt mer potent spør du meg.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg har hørt flere si at cannabis/hasj ble annerledes for de etter de prøvde psykedelika, som om følelsen ligner mer en tripp enn hva de opplevde før. Skjer ikke med alle, men noen så det er ikke helt uhørt.
Vis hele sitatet...
Enig, men for min del tar det toppen 1-2 uker etter en trip før hasjrusen går tilbake til normalen. Dvs, hasjrus kan være litt mer trippy rett etter en psykedelisk tripp.

Jeg vil tro det har en naturlig forklaring.
Sist endret av IneartheDx; 16. februar 2024 kl. 20:08.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg har hørt flere si at cannabis/hasj ble annerledes for de etter de prøvde psykedelika, som om følelsen ligner mer en tripp enn hva de opplevde før. Skjer ikke med alle, men noen så det er ikke helt uhørt.
Vis hele sitatet...
Jupp. Tok min første syretur for over 15 år siden og kan huske at det var et markant skille før og etter hvor jeg helt siden har lettere kunne "koble meg på" og nærmest kjenne LSD vibbene i helt edru situasjoner. Dette fenomenet inntreffer stort sett når jeg innser at jeg er i en absurd situasjon, ser noe sprøtt eller havner i sonen på en konsert. 100% positivt hver gang.

Sjeldent kjent noe lignende på cannabis, absolutt en psykedelisk opplevelse på mange plan men også tåkete og maskerende, i motsetning til LSD hvor man føler hjernen er sylskarp.
Sist endret av Cheese; 16. februar 2024 kl. 21:52.