Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 744
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Planlegger å ta 0,7 gram flein fredag for å få en fin buzz før jeg går ut. Tenkte så å ta en kvart eller halv blott lørdag for en ny fin buzz. Er det waste eller virker de på forskjellige reseptorer slik at det ikke påvirker toleranse.
Det er noe krysstoleranse/waste.

Litt vanskelig å si akkurat hvor mye, men hvis du hadde tatt lsd to dager på rad mener jeg å ha lest at du trenger 3x dose på dag 2 for å oppnå ca lik effekt.
Sist endret av IneartheDx; 21. august 2023 kl. 17:02.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De virker på samme reseptorer så du vil få mindre effekt dagen etter. Ikke er det bra for hjernen å ture to dager på rad eller, helst skal man vente tre måneder
morkakespisende
Jeg er enig i det som er skrevet, men 0.7 gram flein er en veldig mild dosering og man vil sannsynligvis oppleve minimalt med redusert effekt dagen etter. Kjipt å være obs på sånt når man dropper da, det er lett å la tankene om opptur effekt og toleranse ta over trippens fokus. Håper du koser deg.
Sist endret av supranaut; 22. august 2023 kl. 00:18.
Du må spise 100 til 200 ferske flein for å få feeling. kanskje opp mot 500.. slapp av.
Ja, men det er også masse reseptorer som ikke er felles for begge. Så det vil gi en viss dempende effekt, men ikke full toleranse.

For min egen del så fikk jeg 90% av effekten 200uq gir dagen etter at jeg tok 1g med fleinsopp.