Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2468
Var på en hyttetur for et par måneder siden hvor vi røykte mye tjall. dagene gled inn i hverandre og eneste forskjell på dag 1 og dag 5 var mengden rot som hadde bygget seg opp. S hadde en pakke med salvia, og meg, M og S røykte en god pipe etter tur.

Plutselig var verden et kaleidoskop, og den hadde alltid vert det. Hørte en slags ubeskrivelig lyd, som kan minne om 8 jenter med downs syndrom på mcdonalds. kaleidoskopen klarner opp litt og hele gjengen snurrer sinsykt fort rundt bordet, og bordet snurrer andre veien mens downs lydene blir sterkere og sterkere. selv om vi satt i stuen var plutselig bordet og sofaene i et stort hvitt kjøkken (min teori om dette er at det var kjøkkenet vi hadde når jeg var 3 år, og grunnen til at det var så stort er at det så stort ut for meg da jeg var en unge). Så kan jeg høre downse lydene fra et punkt oppe til høyre i rommet. Jeg snur meg og der er det en enorm lilla/blå/rosa krystall med mange øyne som fokuserer på meg. denne interdimensjonale guden som jeg tror det er har masse tentakler også. Den vil vise meg noe, vil gi en demonstrasjon over hva den kan gjøre med virkeligheten, så den ber meg 'telepatisk' om å se på vennene mine. Så kommer en diger gul dampveivalser og kjører over alle og jeg blir livredd og vil ut av dette helvete. Det er først da det går opp for meg at jeg har inntatt noe, men kommer ikke på hva det er. jeg prøver å spørre hun ene men alt som kommer ut av munnen min er downselyder. etter 4 forsøk greier jeg å formulere "hva er det jeg har røykt?" og før hun svarer kommer jeg på at det var salvia vi røykte. det begynner å klarne litt og det går opp for meg at downselydene er alle som har røykt som sitter og slever og lager syke lyder i kor.

alt i alt var dette en skikkelig mind rape. det jeg har fått ut av trippen er en advarsel fra mr/miss krystall gud om at psykedeliske stoffer er noe jeg må forberede meg mer på, noe jeg må gå til med hensikt.
Høres helt sykt ut. Jeg har sikkert røyket salvia over 20 ganger, men aldri opplevd noe sånt, til og med på 200 mg 20 x. For meg er salvia lite visuelt, det er mer som å være i en annen dimensjon, der fysikkens regler er helt snudd på hodet.
Hørtes ganske fett ut, gleder meg til jeg får sjansen til å dra på eventyr.
haha, måtte nesten flire litt.
...... :'D
Høres gøy ut, men farlig og. Litt kjipt å kaste seg ut av et vindu fordi man tripper, plutselig blir det masse kjipt papirarbeid om forsikring og knuste møbler etc..
Sitat av olaPola Vis innlegg
...... :'D
Høres gøy ut, men farlig og. Litt kjipt å kaste seg ut av et vindu fordi man tripper, plutselig blir det masse kjipt papirarbeid om forsikring og knuste møbler etc..
Vis hele sitatet...
hmm, blir man ikke satt ut på salvia? Altså at det skal være vanskelig til å gå og hoppe ut av et vindue, og er du klar nok i hodet til og gå mot det vinduet er du ikke så ruset at du vil hive deg med på den ideen?
Sitat av bensin Vis innlegg
hmm, blir man ikke satt ut på salvia? Altså at det skal være vanskelig til å gå og hoppe ut av et vindue, og er du klar nok i hodet til og gå mot det vinduet er du ikke så ruset at du vil hive deg med på den ideen?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte på det trådstarter skrev om den gule dampveivalsen som kjørte mot han eller hva det var, i panikk kan det nok være mulig å kaste seg gjennom en eller annen rute.
Du skriver at guden hadde tentakler? Kan det ha vært Cthulhu du møtte?
Tenkte cthulhu rett etterpå og :P men ser for meg at cthulhu er litt mer organisk en den guden jeg møtte
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg tenkte på det trådstarter skrev om den gule dampveivalsen som kjørte mot han eller hva det var, i panikk kan det nok være mulig å kaste seg gjennom en eller annen rute.
Vis hele sitatet...
Men da må du isåfall være oppegående nok til å forstå at vinduet er et vindu.
Som jeg har forstått er ganske vanskelig når du forsatt er så rusa.

Uansett så har de jeg har sett som har røykt salvia ikke vært istand til å gjøre annet enn å sitte i sofaen og sikle å lage rare lyder og syke grimaser.

(Skal dog nevnes at jeg har null erfaring med salvia, så skal ikke si noe for sikkert.)
Tror ikke jeg hadde greid å reise meg, men på mindre doser ... kansje, men uansett ville jeg vist salvia såpas stor respekt at jeg aldri hadde gjort det alene
Sitat av [lc]lamerlord Vis innlegg
Jeg snur meg og der er det en enorm lilla/blå/rosa krystall med mange øyne som fokuserer på meg. denne interdimensjonale guden som jeg tror det er har masse tentakler også.
Vis hele sitatet...
Litt overraskende at du velger å kalle krystallvesenet du møtte, en "gud"; mitt inntrykk er at de fleste både på dette forumet og andre steder, foretrekker å beskrive de ulike fremmede vesnene de møter i subspace "entiteter", "intelligenser" eller noe annet slikt, kanskje fordi "guder" assosierer for mye til religion.
Når en entitet er så mektig at den kan spawne en gul dampveivalser som kjører over virkeligheten er den litt gudommelig.
Tror nok de fleste på ff kaller det "entiteter" og "intelligenser" fordi de mest lærde gamle psykonautene/syrehodene/unix skjeggene kaller dem det :P
Hørtes nesten skummelt ut! Hvor mye røyket dere?
en diger pipe fylling med 20X
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har opplevd flere ganger denne kaleidoskop synet man får på verden, og det kan føles ut som om det har alltid vert slik. Iallefall helt til at man finner ut at man har røykt og føler det er helt unaturlig