Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 524
Har produsert en track for en ny nord-norsk rapper som opererer under navnet Fjauben, han er noe for seg selv - SOUNDET ER VILLT!

FJAUBEN - BALTAZAR FREESTYLE

Gi meg ris, ros og alt i mellom når det kommer til produksjonen, men jeg tar også i mot alt dere måtte mene om Fjauben's bidrag!



Om du likte den, gi den en play på Urørt, mange mange takk!

Fjauben's urørt profil

Sist endret av 69Bjarkoy; 23. februar 2024 kl. 00:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg hørte ikke så mye av teksten eller rappingen generelt. Jeg hørte en beat og noe mumling i bakgrunnen. Såpass ille at det tok litt tid før jeg forsto hvilket språk han mumlet på.

Veldig mange ekkoeffekter og liknende som gjorde det enda vanskeligere å skjønne hva som egentlig skjer. Det eneste jeg hørte var egentlig tittelen på sangen, men den så jeg jo komme.

Bruk mer diksjon, åpne munnen litt og øv på å prate tydelig. Dette høres litt ut som en person som prater i søvne.

Stå på!
Er baltazar en hund?
Soundet er villt mener du. Der må jeg si meg uendelig uenig!
Aner ikke om det er du som har prodda autotune, men den var helt forferdelig og ubehagelig i mine ører.
Ellers så er det i mine ører en veldig simpel og basic produksjon som alene ikke ville være voldsomt interessant å høre på. Det er ikke dermed sagt at den er kjedelig, men med et slikt lydbilde så er det behov for å ha noen som jobber rytmisk godt for å få frem egenskapene til beaten. Og denne personen som spytter er noe av det dårligere jeg har hørt. Det er null og niks av gode bars, mening og alt annet som gjør ting interessant for et par ører som mine ihvertfall.
Terningkast null herfra
Noe av det verre som har blitt postet her etter min mening. Men stå på kompis, har troa på at du kan bli god til å produsere etterhvert og Fjauben kan (sannsynligvis) bli god til å spytte rim om han legger inn nok timer.
Ringte opp Fjauben nå, han er i harnisk etter deres kommentarer, men jeg prøver å roe han ned litt....

Han sa i allefall at: Ja, Baltazar er hans gamle golden retriever. den var på rømmen når sangen ble skrevet. (haha, morsomt tekst)
Den har kommet til rette nå!