Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1626
Hei, jeg skal bestille noe på en nettside. Men på nettsiden er det slik at du kan velge hvor du kommer fra, for å komme inn på forsjellige nettbutikker. Jeg vil komme meg inn på den for Nord Amerika, men hver gang jeg klikker på denne så kommer je automatisk inn på siden for europa.

Jeg antar at den kan se på ip adressen min hvor jeg befinner meg. Er det mulig å lure denne, slik at jeg kan komme meg inn på siden til Nord Amerika?
Bruk random proxy fra usa?
Trådstarter
Sitat av mo3 Vis innlegg
Bruk random proxy fra usa?
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør jeg dette?
Sitat av chripson Vis innlegg
Hvordan gjør jeg dette?
Vis hele sitatet...
Her for eksempel
Sist endret av Fuzzybossen; 29. januar 2012 kl. 21:24.
Trådstarter
Har prøvd Hide my ass. Men problemet med denne er at den ikke klarer å laste siden skikkelig. Så det er enkelte "animasjoner" og knapper som ikke virker. Klarer foreksempel ikke å velg størelse...
Da må du bruke VPN. Søk på Expat Shield og se om den fungerer.
Trådstarter
Sitat av Lacost33 Vis innlegg
Da må du bruke VPN. Søk på Expat Shield og se om den fungerer.
Vis hele sitatet...
Har innstalert Expat Shield nå. Men hvordan fungerer den? Er den på hele tiden eller må jeg skrive adressen inn som på Hide my ass?

Gir ikke denne ut en IP adresse fra UK? I såfall er den unyttig i dette tilfellet. Ettersom jeg skal inn på siden fra USA
http://strongvpn.com


Billig og meget bra VPN
Uansett om du kommer deg inn på siden så kan du ikke handle noe der og fovente at det havner i postkassa di.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Uansett om du kommer deg inn på siden så kan du ikke handle noe der og fovente at det havner i postkassa di.
Vis hele sitatet...
Klart det. Dersom det er fysiske varer bruker man http://jetcarrier.com/
Hide My IP

Husk å slette det etter at du er ferdig med å bruke det, da det skifter ip ganske ofte og alle disse lagres i systemet ditt. Tar opp ganske mye plass etterhvert.
Trådstarter
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Uansett om du kommer deg inn på siden så kan du ikke handle noe der og fovente at det havner i postkassa di.
Vis hele sitatet...
Tenkte å bruke Jetcarrier
Sitat av chripson Vis innlegg
Tenkte å bruke Jetcarrier
Vis hele sitatet...
Da så, have fun.
Sitat av chripson Vis innlegg
Har innstalert Expat Shield nå. Men hvordan fungerer den? Er den på hele tiden eller må jeg skrive adressen inn som på Hide my ass?

Gir ikke denne ut en IP adresse fra UK? I såfall er den unyttig i dette tilfellet. Ettersom jeg skal inn på siden fra USA
Vis hele sitatet...
Du høyetrykker på den og slår den på, det tar litt tid.
Mens skjoldet er grønt er den aktiv i alle programmer du bruker. IPen er britisk.
Et tips btw, har hørt at enkelte bedrifter ikke sender til Jetcarrier ( Apple f.eks)
Da funker www.myus.com og det er litt billigere.