Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 977
Her leitet en stund nå men finner ikke noe.
Er det noen som vet om en bra guide som viser hvordan man innstalerer busybox på android?
Ligger vel opptil flere her
Busybox installer har funket meget godt for meg på SGS2, SGNexus, SGSpica, Xperia x10 mini, Xperia x10 min pro og xperia arc. Anbefales!
Sitat av minimono95 Vis innlegg
Busybox installer har funket meget godt for meg på SGS2, SGNexus, SGSpica, Xperia x10 mini, Xperia x10 min pro og xperia arc. Anbefales!
Vis hele sitatet...
Jeg får bare opp en feilmelding

error: root access not detected
Er du sikker på at du er roota i det hele tatt da? (Nå husker jeg faktisk ikke om man må være det, men jeg trodde da det)
Noen vil vel forstå det ut ifra å se på kernel versjonen. Evt kan du sjekke med en app som heter noe som root checker
Jeg har ikke roota nei :P
Noen som har en bra root guide?
Lurt å legge til hvilken mobil du har!

Edit: Må også få spørre, hva skal du med busybox?
Sist endret av minimono95; 19. desember 2011 kl. 23:51.
har samsung galaxy s2

tenkte å teste ut droid sheep
Tror ikke du trenger busybox til droidsheep, tvert imot må du ha root access. S II er den aller enkleste mobilen å roote av absolutt alle, så jeg skjønner ikke hvorfor du ikke startet med å google det. Orker ikke finne frem noe til deg nå, men hvis du ikke finner ut av det så skal jeg se hva jeg kan gjøre i morgen !
Jeg har funnet en bra root guide nå. Men jeg trenger xWKI8 insecure kernel. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne?
Eller har den ikke kommet ennå?