Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 620
Er ofte nyhetsartikler i aviser som interesserer, men som man aldri får høre noe mer om, spesielt om man ikke tråler alle avisene slavisk hver dag.

Er på utkikk etter et sted hvor jeg kan klikke meg inn på en nyhetssak, for å se alle artiklene som er skrevet om saken, oppdateringer, sammendrag av saken og hva saken endte med. Kanskje en timeline hvor man kan se hva som skjedde til hvilken tid og som fortløpende blir oppdatert når det kommer ny informasjon om saken. Så kan man abonnere på saken, slik som man kan gjøre med trådene her på forumet.

For eksempel saken hvor en gutt angrep raneren som skulle rane en 10-åring. Hva skjedde videre med denne saken, hva slags straff og hvem som fikk straff hadde vært interessant å vite mer om. Også større saker som ulike konflikter i midtøsten kunne vært greit å få en oversikt over, se til hvilket tidspunkt ting har skjedd osv, og ikke minst noe sammendrag så man slipper å lese alt for å få med seg hva de bedriver der borte.

Finnes noe slikt?
Hvis ikke så her er en god ide til noe jeg ville brukt mye
Om det ikke eksisterer; forretningsidè?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det som er problemet med en slik "løsning" er at det må være mye menneskelig involvering i kategoriseringen av artikler i ulike "tråder". Det er kronisk skitvanskelig å automatisere slik. Menneskelig involvering = løpende utgift på lønninger.