Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1618
Hei hei!

Jeg klarte nylig å ødelegge ullfrakken min som jeg holdt veldig kjær. Er det noen som vet hvor man får tak i gode frakker? Tenk grovt ull, tror materialet heter tweed.

Eksempel på materialet (ønsker noe mindre formelt og litt lenger):
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1GIMCb...lazer-2019.jpg

Hvor finner man slikt? Har sjekket hos bruktbutikker, men der er de aller fleste alt for store eller alt for små.

Takk!
Tja second hand kanskje? Bortsett fra det har vel de fleste kjeder ullfrakk av ymse slag i sin vinterkolleksjon. Har du forsøkt å søke på nett?
Tenkte meg det ble noe fra England ja, vi har visst ikke sånt her i Norge Takk!

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Tja second hand kanskje? Bortsett fra det har vel de fleste kjeder ullfrakk av ymse slag i sin vinterkolleksjon. Har du forsøkt å søke på nett?
Vis hele sitatet...
Sjekket begge deler, secondhand = for stort/lite, mens alt fra butikker og nett blir for moderne
Men har du sjekket alt av kjeder/butikker da? Er jo flere butikker som har rett konservativ stil på det de selger, der finner du kanske noe retro? Greia med klær online er vel at du får både toll + tolbehandlingsgebyr + porto + mva på toppen av både salgspris, gebyrer og porto.
Garantert at de har noe som funker på Follestad, Høyer eller Ferner.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Ville også tatt en tur innom Uff, de har en del slikt. Gjerne svært høy kvalitet til en ålreit penge. Kjøpte akkurat en frakk i kashmir der selv.
Er det noen under 60 som bruker sånn jakke? Evn Hasse Hope eller en gammeldags vestkantgutt?
Sjekk finn og fretex der finner du det sikkert