Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1377
Hei, jeg og etpar kompiser har planer om å lage brownies for første gang. Noen av oss har røyket endel i ny og ned, andre av oss har kun prøvd et par ganger. Vi er rundt 4-5 stykker. Trenger vi så mye som 5G som oppskriften sier for at alle skal bli stein som noen havguder?
Jeg kjenner en som prøvde 1g brunt i 3 små porsjonsformer, hjemmelagd røre. Denne ble bakt på høy varme i ovnen. Det er rart han fikk det til å funke.

Men han fortalte meg han ble fullstendig lost i over 12 timer, og ble ikke helt seg selv etter 30 timer.
5g på 5 personer er kanskje litt mye, men det er ikke mye mindre dere kan gå. Dere vil definitivt merke det med 3-4 i også, spørs hvor loka dere har lyst til å bli.
Jeg brukte 1,2 bra pollen på min første kopp kakao, og kjente fint lite. Folk sier at det er noen som ikke merker noe spes første gangen de spiser det og tror det skjedde med meg, har ikke kastet bort på å prøve igjen. Røyker det istedet Det er påskeferie og dere er 5 kompiser som skal kose dere så jeg ville kasta i 5g for å få det bra. Trenger jo ikke spise alt på en dag heller

edit: skriv gjerne en liten rapport om hvordan det var etter du har prøvd. Vil høre din effekt av oralt inntak
Sist endret av random72742; 26. mars 2013 kl. 22:17.
Digital nomade
trippy's Avatar
Prøv med ca 0.5+ per pers. Lagde selv en firecracker for noen uker siden, så dum som jeg var så spiste jeg 3 bananer før den var ferdig siden jeg hadde så munch og tenkte ikke noe mere over det, inntok den ca i 11-12 tiden på kvelden og merket ikke en dritt så jeg la meg rundt 2. Våknet dagen etter i 3 tiden helt kanonstein og var fortsatt stein i mange timer etter det så vær forsiktig! Tror ikke jeg brukte noe mere enn 0.5ish med bønne. Have fun!